Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:15:10 GMT

فنایی: اگر قنبرزاده لاپوشانی کرده، مجرم است

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۱۵۲۴

فنایی: اگر قنبرزاده لاپوشانی کرده، مجرم است

محمد فنایی پیشکسوت داوری اعتقاد دارد مسئولان فدراسیون فوتبال باید هرچه سریعتر به صحبت‌های شب گذشته در فوتبال برتر ورود کنند.

به گزارش ورزش سه، محمد فنایی پیشکسوت داوری فوتبال ایران در واکنش به صحبت های وحید صالحی درباره فساد در داوری گفت: آقای وحید صالحی باید برای چیزی که در رسانه پربیننده مطرح می‌کند مدرک داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نمی‌گویم که این اتفاقات در فوتبال نیفتاده اما حداقل برای من بعد از ۵۰ سال اینکه چه کسی و چگونه است اثبات نشده است.

 

او ادامه داد: ما مرجع قانونی داریم و ایشان باید مدارکی که دارد مستند و ادله پسند باشد که بتواند حرف هایش را ثابت کند وگرنه خودش هم به مشکل می‌خورد بنابراین من فقط تا این اندازه می‌توانم بگویم. می‌توانم بگویم این اتفاقات بوده ولی اینکه چه کسی بوده من در جریانش نبودم. آقای صالحی آدم عاقل و بالغی است و قطعا با اطلاعات آمده و طوری صحبت می‌‌کند که موضوعات برای خودش قابل اثبات است.

 

فنایی در واکنش به ادعای صالحی درباره ایجنت داشتن داورها توضیح داد: این حرف ها گفته آقای صالحی است. اگر من بگویم ایشان درست می‌گویند خودم هم در چاله می‌افتم و باید اثبات کنم بنابراین هر اتفاقی ممکن است افتاده باشد و حتما برای این صحبت‌ هایش مدرک دارد. آقای صالحی بچه مهدکودکی نیست و هر چیزی می‌گوید باید به اثبات برسد. 

 

وی در واکنش به صحبت های قنبرزاده و تایید این مساله اظهار داشت: آقای قنبرزاده چرا اقدام نکرده؟ پس ایشان هم مجرم است. هر کس بگوید این مساله را قبول کردم، مسئولیت داشته که اقدام بکند و اگر اقدام نکرده او هم لاپوشانی کرده و شک و شبهه هم در موردش پیش می‌آید. خیلی ها تصور می‌کنند ایشان هم متهم بوده است. باید بگوید چه کسانی بودند وگرنه خودش هم در مظان اتهام است.

 

فنایی افزود: فدراسیون الان مقصر است؛ وقتی فردی که خودش جزئی از فدراسیون بوده صحبت‌هایی کرده، چرا فدراسیون عکس‌العمل نشان نداده؟ این نشانه این است که ممکن است این اتفاقات افتاده باشد که لاپوشانی می‌کنند. من آنها را هم مثل آقای قنبرزاده متهم می‌دانم چون فدراسیون به هر حال باید پاسخگو باشد.

 

پیشکسوت داوری فوتبال ایران ضمن تاکید بر ورود نهادها به این مساله، گفت: این موضوع، موضوع رشوه و پولشویی است‌. تمام این ها قانون دارد و اگر این اتفاقات بیفتد باید اصل نود مجلس هم وارد شود. 

 

او در پایان اظهار داشت: من یک کارشناسم و اگر بخواهم صحبت کنم و بگویم این مسائل وجود دارد من هم باید وارد گود بشوم. من هم شنیدم کسانی بودند که این اتفاقات افتاده اما اینکه برای خودم اثبات شود، قابل هضم نبوده است.

محمد فنایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد فنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!

اتفاقات بسیار بدی در فوتبال پایه رخ داده است.

طرفداری | در یک اتفاق تاسف‌بار، روز گذشته در جریان بازی بین تیم‌های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده جوانان دسته دو فوتبال تهران، کمک داور بازی به دلیل اعلام گل مردود، مورد حمله قرار گرفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که بازی تا دقایق پایانی با نتیجه مساوی دنبال می‌شد و اعلام گل مردود توسط کمک داور، خشم و اعتراض شدید نیمکت نشین ها را به دنبال داشت.

متاسفانه این اعتراضات به خشونت کشیده شد و برخی از اعضای تیم به سمت کمک داور حمله‌ور شده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

مسئولان فدراسیون فوتبال و سایر نهادهای ذی‌ربط باید با قاطعیت با اینگونه رفتارها برخورد کنند و تدابیر لازم را برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی در آینده اتخاذ نمایند.

خشونت جایی در ورزش ندارد و باید با فرهنگ‌سازی و آموزش صحیح، از بروز چنین رفتارهای غیرورزشی جلوگیری کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • تمام اتفاقات منطقه بی ارتباط با خلیج فارس نیست
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند