Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:42:40 GMT

تلنبار معضلات سال‌های گذشته یک شبه قابل حل نیست

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۱۹۵۴

ایسنا/کردستان نماینده شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کردستان ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی دارد که باید از آنها به نحو احسن بهره برداری شود.

شیوا قاسمی پور امروز (۴آبان ) در جلسه شورای اداری استان و تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی گفت: قطعاً در کردستان کوتاهی صورت گرفته است اما این کوتاهی ها آگاهانه نبوده و نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت های بزرگی در این استان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کردها را از نجیب ترین و اصیل ترین مردمان دانست و افزود: متأسفانه مشکلات اقتصادی و معیشتی زیاد بوده که عامل اصلی آن تحریم های اقتصادی و تلنبار معضلات از سال‌های گذشته است که به صورت یکجا و یک شبه قابل حل نیستند. 

این نماینده مجلس،کردستان را سرزمین پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان دانست که باید به نحو احسن بهره برداری شود.

قاسمی پور به مرز بین المللی باشماق اشاره و اضافه کرد: باید از مزیت مرز بین المللی باشماق به عنوان شاهراه اقتصادی استفاده کرده و در آینده نزدیک راه آهن سنندج به این مرز استراتژیک برسد تا بسیاری از ظرفیت های موجود فعال شوند.

نماینده کردستان در مجلس شورای اسلامی،کرونا را از بزرگترین مشکلات و معضلات دانست و اظهار کرد: متأسفانه به علت این ویروس خطرناک،میزان بیکاری در کل کشور افزایش یافته که با واکسیناسیون سراسری در حال کاسته شدن است.

نماینده حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رسانه ها،مسئولان،عالمان و دانشمندان باید در مورد واکسیناسیون و فواید آن به مردم اطلاع رسانی کنند تا هرچه سریع تر شاهد کاهش مرگ و میر و رونق اقتصادی کشور باشیم. 

قاسمی پور هماهنگی کنونی قوای مجریه،مقننه و قضاییه را بسیار خوب ارزیابی کرده و آنها را متعهد و انقلابی دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۱۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس