Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:28:51 GMT

رئیس جدید حوزه قضایی بخش جعفر آباد مغان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۲۲۰۸

رئیس جدید حوزه قضایی بخش جعفر آباد مغان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در این مراسم با اشاره به وظایف و رسالت‌های قوه قضائیه، امنیت و عدالت را دو مؤلفه مهم دانست که زیر بنای توسعه همه جانبه در کشور است و قضات و کارمندان دستگاه قضائی بر همین اساس برای تحقق بیش از پیش آن در جامعه جهاد گونه تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دستگاه قضائی علاوه بر رسیدگی به پرونده‌ها نوع مدیریت در دستگاه قضائی نیز در میزان کسب رضایتمندی مردم مؤثر است، بنابراین هر مسئولی در دستگاه قضائی موظف است در بحث تکریم اربابان رجوع، دیدارهای مردمی و رسیدگی به امورات مردم حتی در خارج از وقت اداری نیز بیش از پیش همت کنند.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه وظیفه مدعی العموم هم در این حوزه به وظایف رئیس حوزه قضائی اضافه می‌شود گفت: نباید منتظر شکایت در امور حقوق عامه، بیت المال و … باشیم تا جرمی یا شکایتی اتفاق بیافتد تا اقدام قضائی انجام دهیم بلکه در وهله نخست با اقدامات پیشگیرانه از تضییع هرگونه حق و بیت المال جلوگیری کنیم و در مرحله بعد مطابق قانون با متخلفان و مجرمان در این حوزه به شدت برخورد کنیم.

حجت الاسلام کثیرلو در ادامه با توصیه همگان بر لزوم قانون مداری گفت: مسلماً مبنای کار در دستگاه قضائی قانون است و با هرگونه اقدام خارج از قانون به شدت برخورد می‌شود.

در این مراسم با قدردانی از زحمات و خدمات حجت الاسلام والمسلمین جلیلی فرد، نادر پور مهدی به عنوان رئیس جدید حوزه قضائی بخش جعفر آباد معرفی گردید.

سرکشی به دادگاه بخش جعفرآباد، بازدید از ساختمان در حال تکمیل دادگاه بخش حوزه قضائی مغانسر و پاسخ گویی به اربابان رجوع در محل دادگستری از دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان به شمال استان بود.

کد خبر 5336773

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگاه قضایی شهرستان پارس آباد اردبیل مراسم تودیع و معارفه ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها واکسن کرونا کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران گرگان ایلام مجلس شورای اسلامی دستگاه قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،حجت الاسلام حمیدی در جلسه تبیین برنامه های عملیاتی دادگستری استان کرمان گفت:کمک دستگاه قضائی به تحقق شعار سال مورد تاکید می باشد و در سال گذشته به واحدهای تولیدی کمک های زیادی شد که آثار و برکات فراوانی داشته است.

وی بیان داشت: بسیاری از مشکلات واحد های تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موانع زیادی از جلوی پای بنگاه های اقتصادی برداشته شد و مسئولین استانی بایستی موانع تولیدی را رفع کنند و لازم است از افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند حمایت شود.

عالی ترین مقام قضائی استان اظهار داشت: با توجه به تحقق شعار سال امسال بهترین فرصت می باشد تا موانع از جلوی راه تولیدکنندگان برداشته شود و سرمایه گذاران بتوانند اشتغال آفرینی کنند.

این مقام ارشد قضائی گفت: با استفاده از شورای حفظ حقوق بیت المال و ستاد اقتصاد مقاومتی در سال پیش رو مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی بررسی می شود و راهکارهایی ارائه می گردد.

وی افزود: روسای دادگستری و دادستان ها در شهرستان ها نقش اصلی را در اجرای برنامه های مورد نظر داشتند و سیستم قضائی استان در سال گذشته با هماهنگی های انجام شده به موفقیت های خوبی دست یافت.

حجت الاسلام حمیدی همچنین با اشاره به سند تحول گفت: نسخه جدید سند تحول و تعالی قوه قضائیه به استان ها ابلاغ شده است و این سند نقشه راه سیستم قضائی می باشد و لازم است تمامی قضات و کارمندان اداری با این سند آشنایی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: در سند تحول قوه قضائیه نگاه ویژه ای به بحث زندان و زندانیان شده است، مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست و لازم است همیشه مسائل زندان و زندانیان مورد توجه قضات قرار بگیرد.

 

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • تابع فضاسازی ها تصمیم قضائی نمی گیریم
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند