Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سیدرضا علوی عصر سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی، طرحی برای پیشگیری از سرقت کالاهای قاچاق، پاک‌سازی پارک‌ها، مبارزه با خرده‌فروشان و معتادان متهاجر و بازدید از صنوف است. 

وی بیان کرد: طی ۶ ماه نخست سال گذشته ۶۴۶ مورد طرح اجرا شده که تعداد طرح های اجرا شده امسال نسبت به سال گذشته، ۱۱ درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علوی ادامه داد: توقیف خودرو و موتورسیکلت های متخلف از دیگر اقدامات عوامل انتظامی در دامغان است که در نیمه نخست امسال، ۲۴۹ موتورسیکلت و ۱۱۰ خودروی متخلف توقیف شد.

وی اظهار داشت: در راستای آگاه سازی جامعه، از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ۱۴۰۰، تعداد ۸۰۰ مورد آموزش همگانی در مساجد و فضاهای مجازی انجام‌شده است. 

علوی تصریح کرد: یکی از طرح های اجرا شده در سطح کلانتری های دامغان، انجام مشاوره با هدف ایجاد صلح و سازش و کاهش پرونده ورودی به دستگاه‌های قضایی است که در این راستا واحد مشاوره سطح کلانتری‌های دامغان یکهزار و ۶۸۷ مورد مشاوره حضوری، تلفنی و پرونده‌های مصالحه انجام داده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان گفت: نیروهای پلیس با هوشیاری و دقت و با هدف برقراری نظم و امنیت با مجرمان برخورد می‌کنند و با توجه به دستور فرماندهی انتظامی استان سمنان، با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را داشته باشند با شدیدترین مجازات ها برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا، در راستای مبارزه با جرایم، نیمه نخست امسال ۱۶۰ پاتوق و باند فساد اخلاقی، مواد مخدر و سرقت متلاشی شد که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش یافت و ۶۵ قاچاقچی در دامغان دستگیر شدند. 

برچسب‌ها پلیس امنیت معتادان متجاهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت انتظامی دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس امنیت معتادان متجاهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس امنیت معتادان متجاهر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت انتظامی دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه می‌خواهیم مبادی آسیب‌های اجتماعی را از مدرسه ببندیم گفت:تقویت فعالیت‌های پرورشی اولین لبیک دولت به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی اجتماعی کشور اظهار کرد: تقویت پرورشی اولین لبیک دولت به صحبت‌های اخیر رهبر انقلاب است.

وی افزود: طرح نماد یا همان نظام مقابله با آسیب‌های اجتماعی در وزارت آموزش و پرورش پیگیری می‌شود و می‌خواهیم مبادی آسیب‌های اجتماعی را از مدرسه ببندیم و راه درست همین است.

تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تصویب نظام جامع راهنمایی و مشاوره در وزارت آموزش و پرورش گفت: هم‌اکنون به ازای هر 12 دانش‌آموز یک ساعت خدمات مشاوره در مدارس تصویب شده است، بر این اساس تعداد مراکز مشاوره آموزش و پرورش به 700 مرکز رسیده است که در گذشته 30 مرکز بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان