Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:51:33 GMT

۵۰ درصد جایگاه‌های سوخت البرز به مدار بازگشته است

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۲۴۲۷

۵۰ درصد جایگاه‌های سوخت البرز به مدار بازگشته است

ایسنا/البرز مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز گفت: احتمالاً فردا امکان خدمات رسانی جایگاه‌های سوخت استان با صددرصد ظرفیت با نرخ دوم فراهم می‌شود و عرضه سوخت با نرخ اول ممکن است چند روز زمان ببرد.

فهیمه سادات قلندرزاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اختلال در سوخت رسانی توسط جایگاه‌های سوخت استان اظهار کرد: درحال حاضر بیش از ۵۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان وارد مدار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۵۰ درصد نازل‌های سوخت در تمام جایگاه‌های سوخت استان فعال هستند تا شهروندان بتوانند سوخت لازم برای خودروهای خود را تامین کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر سوخت با نرخ دوم یعنی سه هزار تومان در جایگاه‌ها عرضه می‌شود و فعلا امکان عرضه سوخت با نرخ دولتی وجود ندارد.

وی اظهار کرد: برای عرضه سوخت با نرخ اول باید منتظر بازگشت سامانه به حالت عادی باشیم.

قلندرزاده افزود: احتمالاً فردا امکان خدمات رسانی جایگاه‌های سوخت استان با صددرصد ظرفیت با نرخ دوم فراهم می‌شود.

وی گفت: عرضه سوخت با نرخ اول ممکن است چند روز زمان ببرد.

این مسئول اظهار کرد:  این مساله به دلیل بروز مشکل فنی در سامانه سوخت اتفاق افتاده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جایگاه های سوخت استان عرضه سوخت با نرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟

زمان فروش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توسط مالکان خصوصی آنها مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز 5 اردیبهشت ماه سال جاری  مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رسماً به بخش خصوصی واگذار شد. بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (پنج درصد)، رفاه (پنج درصد) و اقتصاد نوین (پنج درصد) انتقال پیدا کرد. 10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ 5 درصد

در این میان سؤالی مطرح است که آیا مالک خصوصی چه زمانی قادر به واگذاری باشگاه مورد تملکش است؟ پاسخ این سؤال نیازمند رعایت یک پیش‌نیاز است.

از آنجایی که دو باشگاه به‌صورت اقساطی خریداری شدند، طبق توافق صورت گرفته، سرخابی‌ها تا شش سال زیر نظر سازمان خصوصی‌سازی خواهند بود و مالکان بخش خصوصی آنها باید تا تاریخ معین شده، اقساط خود را  به دولت بپردازند. حتی اگر بخش خصوصی سریع‌تر از زمان موعود (پیش از شش سال)، اقساط خود را تسویه کند، می‌تواند فردای همان روز سهام باشگاه موردنظر را در فرابورس عرضه کند. در غیر این‌صورت بعد از پایان شش سال و تسویه مطالبات دولت از محل سرخابی‌ها، بخش خصوصی قادر به فروش سرخابی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود