Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:24:39 GMT

نامه جمعی از اهالی رسانه در قزوین به رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۲۴۹۳

نامه جمعی از اهالی رسانه در قزوین به رئیس جمهور

ایسنا/قزوین جمعی از خبرنگاران استان قزوین در نامه‌ای به رئیس جمهور عنوان کردند که این استان به روح و جانی تازه در مدیران اجرایی نیازمند است.

به گزارش ایسنا، نویسندگان نامه تسریع در تعیین استاندار قزوین را خواستار شدند.

این خبرنگاران در نامه خود به رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان قزوین، شکوفا نشدن و بهره نبردن از این ظرفیت‌ها و نیز ایجاد مشکلات در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و اقتصادی و نیز ظهور برخی تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها در عرصه‌های گوناگون را کارنامه مدیریت فعلی استان عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این نامه آمده است: متأسفانه بسیاری از ظرفیت‌های استان قزوین به ویژه در حوزه‌های صنعتی دچار مشکل شده و واحدهای تولیدی بسیاری در این استان صنعتی وارد بحران شده‌اند و یا در حوزه‌هایی مانند گردشگری ابداً در اندازه داشته‌ها و توانمندی‌های طبیعی و تاریخی، قزوین مورد توجه قرار نگرفته است.

خبرنگاران قزوینی در این نامه عنوان کردند: پس از سال‌ها تلاش مسئولین مختلف در استان قزوین، وضعیت کنونی نشان می‌دهد که ظرفیت‌های بر زمین مانده، کارهای انجام نشده و موضوعات مغفول مانده فراوانی پیش روی مردم قرار دارد. در استانی که روزی پیشانی صنعت کشور بوده، امروز بیکاری و مشکلات کارگری بیداد می‌کند. در استانی که روزی تولید کننده بخش مهمی از غذای مردم بود، مشکلات متعدد کشاورزان را زمین‌گیر و تولید زراعی و دامی را با مشکلات جدی روبه‌رو کرده و کشاورزان و دامداران را ناامید ساخته است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: استان قزوین به روح و جانی تازه در مدیران اجرایی نیازمند است. گذشته از آن، برخی تبعیض‌ها و امتیازات ویژه و برخی ناروایی‌ها که گاه مسئولینی نیز در شکل‌گیری آن نقش داشتند، مردم را بیش‌ازپیش آزرده و رنجور کرده است. ادامه وضعیت مدیریتی موجود در استان بیش از پیش به مردم آسیب خواهد زد و هرلحظهٔ آن خسارتی محض خواهد بود. اکنون دغدغه‌مندان می‌بینند مسببان وضعیت امروز قزوین، در پی نفوذ و یا بقا در مسئولیت‌های حساس دولت سیزدهم هستند.

در بخش پایانی این نامه هم آمده است: بدینوسیله ما امضا کنندگان نامه، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش تمامی مسئولان اجرایی دولت دوازدهم، از شما می‌خواهیم با توجه به حجم کارهای باقی مانده، مطالبات مردم و امید به‌وجود آمده نسبت به دولت مردمی، سیر تحولات و استقرار مدیران اجرایی جدید به‌ویژه استاندار قزوین را سرعت بخشیده و این انتظار وجود دارد که ترکیبی از مدیران اجرایی توانمند، متعهد، متخصص، جوان و انقلابی به‌عنوان یک کابینهٔ استانی جوان و حزب‌اللهی در این استان فعالیت خویش را آغاز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قزوين سيدابراهيم رئيسي مدیران اجرایی استان قزوین ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا "کنستانتینو چیونگا" معاون رئیس جمهور زیمبابوه با رئیس جمهور دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا را نگاهی راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی دانست و با اشاره به روابط بسیار خوب ایران و زیمبابوه، بر عزم مسئولان عالی دو کشور برای گسترش و ارتقای سطح همکاری‌ها تاکید کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای آفریقایی، شرکت در این اجلاس و بازدید از نمایشگاه اکسپو را فرصتی بسیار ارزشمند جهت آشنایی هر چه بهتر و بیشتر مسئولان قاره آفریقا با ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف دانست و بر آمادگی ایران برای تبادل این ظرفیت‌ها تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه نیز در این دیدار با اشاره به سابقه دیرینه و دوستانه روابط دو کشور به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خواستار گسترش تعاملات و همکاری‌های تجاری و اقتصادی بیشتر با ایران بر پایه این روابط نزدیک و قدیمی شد.

کنستانتینو چیونگا ضمن تشکر از برگزاری موفق اجلاس بین‌اللملی ایران و آفریقا، سیاست جمهوری اسلامی ایران در قبال کشورهای آفریقایی را اصولی و اطمینان‌بخش عنوان و بر آمادگی کشورش برای توسعه همکاری‌ها با ایران تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور زیمبابوه با اشاره به عزم مسؤلان این کشور برای اجرای توافقات صورت گرفته با ایران در سفر سال گذشته دکتر رئیسی به این کشور، از اجرایی شدن بخشی از این توافقات خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • رئیس جمهور: نگاه جمهوری اسلامی ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند