Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از فعال شدن تعداد ۱۴۷ جایگاه عرضه سوخت در سطح منطقه تهران و یک هزار و ۷۰۰ جایگاه در کل کشور خبر داد.

به گزارش برنا به نقل از وزارت نفت، فاطمه کاهی گفت: تا این لحظه با تلاش و همت کارشناسان این شرکت و حضور فیزیکی در جایگاه‌ها، ۱۴۷ باب جایگاه عرضه سوخت در سطح منطقه تهران فعال شده و هم‌اکنون امکان سوخت‌گیری بنزین با قیمت آزاد در این جایگاه‌ها فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور ادامه دارد و تاکنون ۷۲ جایگاه در سطح شهر تهران و ۱۷۰۰ جایگاه در کل کشور فعال شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: خوشبختانه سرعت فعال‌سازی جایگاه‌ها از سوی همکاران ما بسیار مطلوب بوده است و امیدواریم به‌سرعت همه جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور فعال و امکان عرضه بنزین آزاد در این جایگاه‌ها فراهم شود.

ظهر امروز، سه‌شنبه (چهارم آبان‌ماه) سامانه هوشمند سوخت کشور با اختلال روبه‌رو شده است و این سامانه از دسترس خارج شد؛ علت این حادثه همچنان در حال بررسی است و طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در سهمیه سوخت هموطنان هیچ تغییری لحاظ نشده است و این سهمیه محفوظ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بنزین روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی وزارت نفت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی عرضه سوخت جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید هدایت عصر روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌ها، گفت: فعال شدن بازارچه‌ها به ویژه بازارچه‌های مرزی در رونق و توسعه اقتصادی هر منطقه بسیار اثرگذار است.

وی مشوق‌های اقتصادی را از مهم‌ترین دلایل رغبت هر کشور برای فعال شدن بازارچه ذکر کرد و گفت: زیرساخت‌ها بازارچه چیلات از طرف کشور ایران آماده است.

هدایت بیان داشت: فعال شدن بازارچه فراهم کننده رشد اقتصادی و توسعه‌ای است و برای فعال شدن یک بازارچه مرزی عزم دو طرف بسیار مهم است.

وی گفت: هر بازارچه مشترک یک فرصت بسیار خوب برای هر استان و منطقه است و می‌تواند علاوه بر ارتقا معیشت مرزنشینان بسترساز رشد اقتصادی باشد.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی وزارت کشور اشتغال مرزنشینان است که در راستا مجموعه وزارت کشور همه تلاش خود را به کار گرفته است.

کد خبر 6088137

دیگر خبرها

  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳