Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، کاخ باکینگهام در بیانیه‌ای از توصیه پزشکان انگلیس به ملکه الیزابت برای استراحت و عدم حضور او در کنفرانس «تغییرات آب‌وهوایی سازمان ملل متحد ۲۰۲۱» (COP26 Summit) خبر داد.

در بخشی از متن این بیانیه آمده است: «ملکه الیزابت بنابر توصیه پزشکان در کنفرانس گلاسکو شرکت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکه بسیار از شرکت نکردن در این مراسم ناراحت است؛ اما سخنرانی خود را از طریق یک پیام ویدئویی برای نمایندگان حاضر در مراسم ارسال خواهد کرد.»

یک منبع آگاه نیز به خبرگزاری رویترز گفت: «تصمیم ملکه برای عدم حضور در این مراسم یک اقدام احتیاطی معقول بود و امیدوار است دیگران تعبیر دیگری از این تصمیم او نداشته باشند.»

شب گذشته «بوریس جانسون» نخست‌ وزیر انگلیس و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌ جمهور روسیه، در مکالمه‌ای تلفنی پیش از این کنفرانس با یکدیگر به رایزنی پرداختند.

نخست‌ وزیر انگلیس در این مکالمه گفت: «روسیه و انگلیس به عنوان اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد و اقتصاد‌های بزرگ جهان تاریخچه‌ای مشترک دارند. ما باید در چالش‌های مشترک مانند تغییرات آب و هوایی و حفاظت از توافق‌های بین‌المللی مانند توافق برجام با یکدیگر همکاری کنیم.»

در آستانه برگزاری بیست و ششمین کنفرانس بین المللی آب و هوا در گلاسکوی اسکاتلند، موضوع قیمت انرژی به تنش‌ها بین کشور‌های اتحادیه اروپا درخصوص سیاست‌های «سبز» اتحادیه اروپا دامن زده و این در حالی است که پیشنهادات جدید از جمله افزایش مالیات بر انرژی‌های آلاینده باید مورد بحث قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ملکه انگلیس ملکه الیزابت تغییرات آب و هوایی تغییرات اقلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

علیپور بنائی اکنون معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • رافائل گروسی به ایران سفر می‌کند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • ربات‌های قاتل؛ ترس از آینده هوش مصنوعی
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی