Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده در گفت‌وگو با مهر، ضمن اشاره سفر خود به شهرستان اندیکا و بازدید از مناطق زلزله‌زده این شهرستان اظهار کرد: با هدف ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و استفاده از ظرفیت خیران در رفع محرومیت‌زدایی، قرارگاه خادمان و یاوران قرآن کریم به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان خوزستان تشکیل و آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: قرارگاه خادمان و یاوران قرآن کریم شهید حاج قاسم سلیمانی در استان خوزستان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی در ادامه فعالیت‌های قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی را تشریح کرد و گفت: امید است که این قرارگاه با محوریت خادمان قرآن کریم و با شناسایی، سازمان‌دهی و استفاده از ظرفیت خیران در ابعاد مختلف و در راستای رفع محرومیت‌های فرهنگی و معیشتی در استان خوزستان اتفاقات اثرگذاری را رقم بزند.

مسعود صدری (مدیرکل اسبق امور اقتصاد و دارایی خوزستان) به‌عنوان قائم‌مقام قرارگاه و حجت الاسلام رستمی نیابه به‌عنوان دبیر قرارگاه خادمان و یاوران قرآن کریم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب

تلاوت آقای «عباس هاشمی» حافظ کل قرآن کریم قاری بین‌المللی و نفر اول بیست‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و دبیر آموزش و پرورش را در حسینیه امام خمینی(ره) مشاهده می‌کنید.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو