Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به خرید و فروش سکه های قیمتی در فضای مجازی گفت: تمام این آگهی‌ها کلاهبرداری است و هیچ واقعیتی ندارد.

به گزارش برنا؛ سایت خرید و فروش اجناس دست دوم دیگر تبدیل به بازار سد اسمال (سید اسماعیل) شد که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در این سایت درحال خرید فروش است. مدتی پیش در این سایت فروش سکه‌های به اصطلاح عتیقه و قیمتی را دیدیم و فروشنده مدعی شده بود این سکه‌ها برای دوره‌های تاریخی مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع را از پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ پیگیری کردیم.

سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا، گفت: تمام این آگهی‌ها کلاهبرداری است و هیچ واقعیتی ندارد.

او افزود: بعد از اینکه مردم اقدام به خرید از این افراد کردند و پول به حساب‌شان واریز شد دیگر خبری از فروشنده نیست و اقدام به کلاهبرداری می‌کند. 

سرهنگ گودرزی ادامه داد: تاکنون در این زمینه فردی را دستگیر نشده اما پیگیری‌های ما نشان از این دارد که چنین آگهی‌هایی کلاهبرداری است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: گاهی اوقات شاهد هستیم که فردی با برخی از مردم تماس می‌گیرند و می‌گویند که چند سکه قیمتی پیدا کردیم و از لای قرآن اسم شما برای ما درآمده است و این سکه متعلق به شماست، وقتی فرد برای دریافت سکه به مکان مشخص شده می‌رود، خفت‌گیری می‌کنند.

او بیان کرد: بعد از اینکه این افراد دستگیر شدند طبق جرایمی که انجام داده باشند، مرجع قضایی مجازات را تعیین می‌کند.

انتهای پیام/ 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شیر رئیس پلیس پول قرآن کلاهبرداری سکه های قدیمی کلاهبرداری در سایت دیوار پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند

به گزارش خبرگزاری مهر، آرش صیادی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی و غیر مجاز است، گفت: امتیاز هیچ هویت حقوقی ندارد و امکان دارد افراد دارنده امتیاز از آن حذف شوند بنابراین مردم بدانند این قرارداد بسیار پر ریسک است و امکان دارد تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

صیادی تاکید کرد: بر اساس شیوه نامه اجرایی نهضت ملی مسکن، واحد متقاضیان در مراحل پایانی اجرای پروژه به آنها اختصاص می‌یابد و با توجه به عدم انعقاد قرارداد، بدیهی است خرید و فروش و انجام معاملات ثانویه واحدهای نهضت ملی مسکن غیر قانونی است.

وی گفت: طبق ماده ۲۳ قانون پیش فروش ساختمان اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند به حبس از ۴۵ روز تا ۶ ماه یا جزای نقدی به میزان ۲ تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شوند.

کد خبر 6095111 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • این اتوبوس شمیران به در و دیوار می‌خورد
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • بازگرداندن زن کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)
  • استرداد متهمه کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور