Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان لیگ دوچرخه‌سواری ایران گفت: مسابقات لیگ جایزه و پاداش نقدی ندارد و به تیم‌ها و نفرات برتر کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.

محمود وفایی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتقادات برخی تیم‌ها از میزبانی تبریز از مرحله پایان لیگ برتر دوچرخه‌سواری در بخش جاده و شائبه‌های ایجاد شده در این خصوص، اظهار داشت: اصلاً این صحبت‌ها درست نیست و پایه و اساس ندارد زیرا طبق صحبت‌های قبلی و قرار بود که سه تیم مدعی قهرمانی یعنی تیم‌های دانشگاه آزاد، فولاد مبارکه سپاهان و هورسان حق میزبانی از یک هفته را داشته باشند که طبق این برنامه اصفهان در هفته نخست و رامسر در هفته دوم میزبان بودند و به همین ترتیب در هفته سوم میزبانی حق شهر تبریز و تیم دانشگاه آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شنیدن این صحبت‌ها واقعاً جای تعجب دارد زیرا لیگ در سال گذشته هم با همین شکل و سیاق برگزار شد. حق میزبانی از مراحل مختلف لیگ با تیم‌های بالای جدول است و باتوجه به رقابت رکابزنان در مسیر هموار اکنون نوبت مسیر سربالایی است و مسیر مسابقه در هفته پایانی با شرایط سربالایی خواهد بود.

رییس سازمان لیگ در مورد جوایز لیگ برتر اظهار کرد: مسابقات لیگ جایزه و پاداش نقدی ندارد و به تیم‌ها و نفرات برتر کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.

وفایی در پایان در مورد زمان آغاز اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری جاده گفت: پس از پایان لیگ دوچرخه‌سواران باید چند روزی را مشغول ریکاوری و تمرینات بدنسازی شوند و طبق برنامه‌ای که داریم به احتمال زیاد اردوی تیم ملی جاده از اوایل آذر ماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ابهام در واگذاری میزبانی مرحله پایانی لیگ برتر جاده به تبریز!

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه‌سواری محمود وفایی لیگ برتر جاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری محمود وفایی لیگ برتر جاده دوچرخه سواری لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا خونویی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن اعلام این خبر افزود: اولین برنامه حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» در سال 1403 در قالب برگزاری اردو برای معلمان و با هدف تکریم جایگاه معلمان به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روال همیشگی بر این بوده است که معلمان با هدف نشاط دانش آموزان اردو ترتیب ببینند ولی در برنامه «یه اردوی خاص» این روال تغییر کرده و معلمان میهمان دانش‌آموزان می‌شوند و حلقه بچه‌های فرهنگسرا از طراحی تا اجرای اردو را خودشان برعهده دارند.

خونویی ایجاد فضای با نشاط و تکریم جایگاه معلمان را از جمله اهداف این برنامه دانست و افزود: در این برنامه، نوجوانان پس از تشکیل تیم اجرایی و تعیین نقش برای اعضا، ضمن هماهنگی با فرهنگسرا، نسبت به دعوت از معلمان مدرسه خـود یا مربیان آموزش فرهنگسرا برای شرکت در اردو اقدام می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در خصوص چگونگی برگزاری این اردوها توضیح داد: این اردوها به صورت نیم‌روزه برگزار می‌شود و شامل بخش‌های متنوع اردویی نظیر بازی‌های گروهی و ...است و مکان برگزاری آنها بنا بر امکانات هر منطقه در فرهنگسراها و در بعضی دیگر از مناطق در خارج از محیط فرهنگسرا برگزار می‌شود.

وی در پایان ضمن دعوت از نوجوانان برای عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» گفت: نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه و عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» می‌توانند به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان