Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، پورعلی، سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در سومین جلسه کمیته اجرایی بند«الف» گفت: ملاک بهره مندی استان‌ها از نرخ سود تسهیلات پایین در این دستورالعمل، بالا بودن نرخ بیکاری استان از متوسط کشوری آن بوده و  این مساله موجب شده استان اردبیل نتواند از نرخ سود پایین‌تر تسهیلات و همچنین دیگر امتیازات پیش بینی شده بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نرخ سود ترجیهی در نظر گرفته شده برای استان‌ها با نرخ بیکاری بالاتر و پایین‌تر از متوسط بیکاری، تفاوت و اختلاف فاحشی دارد به‌طوری‌که در برخی موارد این تفاوت بین استان‌ها تا (۶) درصد است که لازم است برای این مورد هم مکاتبه شود تا فاصله نرخ سود ما بین استان‌ها حتما کاهش یابد.

پورعلی بیان کرد: تفکیک استان‌ها بر مبنای نرخ بیکاری بالا و  پایین و تفاوت فاحش میان آنان که در  برخی رسته‌های تولید تا ۶ درصد است ابلاغ شد و این موضوع باعث می‌شود که عملا در استان‌های با نرخ بیکاری پایین‌تر از نرخ متوسط کشور علاوه بر اینکه سرمایه گذاری انجام نشود، بلکه سرمایه‌ها نیز انتقال یابد.

سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: در این جلسه مقرر شد دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی وزارتخانه‌های مربوطه، نسبت به تسریع اقدامات و دریافت شیوه نامه مربوط به آن دستگاه اقدامات لازم را انجام دهند تا پرداخت تسهیلات به‌موقع و قبل از پایان امسال انجام پذیرد و دستگاه‌های اجرایی سامانه‌های مربوطه را مرور و کنترل نمایند تا هرچه سریعتر امکان ثبت درخواست‌های متقاضیان در  سامانه و پیگیری‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نرخ بیکاری نرخ سود تسهیلات پایین اقتصاد و دارایی اردبیل استان اردبیل نرخ بیکاری استان ها نرخ سود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر