Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرمان گفت: سوخت‌رسانی با آرامش در حال انجام است و حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد جایگاه‌های سوخت استان کرمان فعال شدند. - اخبار استانها -

سیدباقر نورالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان ، با اشاره به اخلالی که از روز گذشته در سامانه هوشمند سوخت‌رسانی کشور ایجاد شد اظهار داشت: بعد از اینکه ارتباط سامانه هوشمند جایگاه‌های سوخت با سرور مرکزی قطع شد با سرعت خیلی خوبی همکاران ما تیم‌هایی را برای رفع مشکل به سطح منطقه اعزام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه تا شب گذشته چیزی در حدود 70 تا 80 درصد جایگاه‌های سوخت استان فعال شدند افزود: در حال حاضر تقریباً هیچ شهرستانی نداریم که جایگاه غیرفعال داشته باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با بیان اینکه سوخت‌رسانی به صورت نرمال در حال انجام است گفت: البته در حال حاضر سوخت‌رسانی به صورت آفلاین بوده و خارج از بستر سامانه هوشمند در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه بنزین با نرخ 3 هزار تومان و بدون نیاز به کارت سوخت در تمامی جایگاه‌ها توزیع می‌شود عنوان کرد: توزیع نفت گاز هم برای ناوگان جاده‌ای با نرخ 600 تومان در حال انجام است.

نورالدینی با بیان اینکه از شب گذشته مشکل نرم افزار بستر سامانه هوشمند جایگاه سوخت برطرف شده و جایگاه‌های سوخت در سطح کشور و استان کرمان فعالیت خود را آغاز کردند گفت: جایگاه‌های سوخت استان به ترتیب بر بستر سامانه هوشمند در حال فعال شدن هستند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه آدینه نخستین جایگاهی است که فعال شده و در حال حاضر سه جایگاه سوخت استان کرمان شده است افزود: سوخت‌رسانی در تمامی جایگاه‌ها در حال انجام است و مشکلی از این بابت نداریم.

سوخت‌رسانی در پمپ بنزین‌های استان کرمان در حال انجام است33 خودروی سوخت‌رسانی سیار در سطح شهر تهران فعال شد/جدیدترین آمار پمپ بنزین‌های فعال در کشور تا ساعت 17:40گزارش خبرنگاران تسنیم از استان‌ها| آغاز فعالیت مجدد برخی جایگاه‌های سوخت در کشور / عرضه بدون وقفه بنزین + فیلم و عکس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با بیان اینکه هموطنان نگران سهمیه کارت سوخت خود نباشند ادامه داد: به محض اینکه بستر سامانه هوشمند همه جایگاه‌ها برقرار شد می‌توانند از سهمیه یارانه‌ای موجود در کارت سوخت خود استفاده کنند.

وی با تقدیر از همه هم استانی‌هایی که به شایعات توجه نکردند گفت: سوخت‌رسانی با آرامش در حال انجام است و امیدواریم که بستر سامانه تا پایان امروز فعال شود.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان جایگاه های سوخت استان بستر سامانه هوشمند حال انجام استان کرمان سوخت رسانی جایگاه ها فعال شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!

دیدار تیم‌های همسایه لیگ برتر فوتبال در جدول به تساوی ختم شد تا تغییری در جایگاه دو تیم به وجود نیاید.

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و شمس آذر قزوین از ساعت 19 امروز (یکشنبه)، در اولین دیدار از هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی سیرجان مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار به تساوی بدون گل انجامید.

گل‌گهر با یک امتیازی که در خانه به دست آورد، 36 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول ایستاد. شمس آذر نیز که فرصت داشت با غلبه بر میزبان به رتبه ششم صعود کند، با 35 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

ایمان کهیش قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و روبرتو تورس از گل‌گهر و پوریا سرآبادانی از شمس آذر را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین معین قربانی مدافع شمس آذر در دقیقه 7+90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • (اینفوگرافیک) راهنمای سوخت رسانی به سیستم ایمنی انسان!
  • بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان