Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش ایرنا، ناصر آخوندی روز چهارشنبه در خصوص اعلام برنامه های این سازمان به سعید محمد دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی اظهار داشت: برنامه رفع مشکل مسکن ساکنان این جزیره آغاز شده و در این راستا ۳۵ هکتار اراضی ویژه مسکن کارکنان و هشت هکتار نیز برای مسکن اولی های بومیان تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یاد اور شد: ۳۵ هکتار اراضی تخصیص یافته برای ساخا بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن ارزان قیمت ویژه کارکنان بخش دولتی، نهادها و بخش خصوصی است.
آخوندی افزود: همچنین هشت هکتار تخصیص یافته برای مسکن بومیان نیز برای حدود ۴۰۰ خانوده ثبت نام شده است که قرار است عملیات اجرایی این مساکن به زودی آغاز شود.
وی یادآور شد: این سازمان در نظر داشت این  واحدها در قالب مسکن اقدام ملی احداث شود که به دلیل تغییر و تحول دولت فعلا متوقف شد.
مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی برای حضور سه روزه در رویداد نمایشگاهی و همایشی آیفیکس ۲۰۲۱ به کیش سفر کرده است.
وی سفر خود به این جزیره را با حضور در مزار شهدای گمنام و تجدید بیعت با شهدا و امام شهیدان آغاز کرد.
گشایش رویداد آیفیکس ۲۰۲۱ کیش (نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی مناطق آژاد و ویژه اقتصادی کشور)، حضور در غرفه ها و نشست با سرمایه گذاران شرکت کننده در این رویداد از برنامه های سفر وی است.
وی همچنین درجریان سفر سه روزه خود به جزیره کیش با سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی،استاندار هرمزگان،ائمه جمعه و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کیش دیدار کرده و از طرح های نیمه تمام و واحدهای صنعتی و تولیدی این جزیره بازدید می کند.
محمد ساعت ۲۱ روز سه شنبه دوم آبان از طریق برنامه تلویزیونی بازتاب شبکه کیش به صورت مستقیم با مردم این جزیره گفت و گو کرد.
وی پیش از این به مناطق آزاد تجاری اروند و انزلی سفر کرده بود و کیش سومین مقصد وی برای بازدید از مناطق آزاد تجاری جزیره است.
نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدید پذیر در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی موسوم به رویداد آیفیکس ۲۰۲۱ کیش دوشنبه دوم تا چهارشنبه پنجم آبان سال جاری برگزار می شود.
جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

برچسب‌ها کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان ناصر آخوندی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان ناصر آخوندی مناطق آزاد تجاری ویژه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت

مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید به دنبال گسترده‌تر و رنگین‌تر شدن سفره کارگران باشند، اعلام کرد: با توجه به سهم ۶۰ درصدی هزینه‌های مسکن و اجاره بها در سبد خانوار، احداث مسکن کارگری باعث جلوگیری از کوچک‌تر شدن سفره آنان خواهد شد.

وی از آمادگی استان برای واگذاری ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر زمین غیرقابل فروش به کارگران واجد شرایط همراه با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ۵۵۰ میلیون تومانی با تنفس یک ساله و اقساط ۲۰ ساله به منظور ساخت خانه‌های ویلایی کارگری خبر داد.

استاندار یزد بیان کرد: به عنوان مصوبه این نشست، تلاش خواهیم کرد تا در ابتدای سال ۱۴۰۴ هیچ کارگر واجد شرایطی در استان نباشد که زمین تحویل نگرفته و یا عملیات اجرایی ساخت منزل مسکونی وی آغاز نشده باشد.

استاندار یزد اظهار کرد: عدم پرداخت دستمزد مطابق تلاش کارگران و عدم توجه به مسئله بیمه، بهداشت و سلامت، آموزش و ارتقا مهارت‌ها همچنین عدم استفاده از ابتکار عمل کارگر از مصادیق این ظلم است که اثرات سوء آن در رونق تولید مشهود خواهد بود.

فاطمی در ادامه از فعالان عرصه کارگری از جمله خانه کارگر، شوراهای کارگری و کانون‌ها و انجمن‌های صنفی برای پیگیری مطالبات کارگران و نیز از تشکل‌های صنعتی استان نظیر اتاق بازرگانی، انجمن مدیران، خانه صمت و انجمن کارفرمایان برای میزبانی این نشست تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه متوسط توجه کارفرمایان استان به کارگران نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، تصریح کرد: جامعه کارگری استان نیز از وفادارترین جوامع ایرانی نسبت به انقلاب بوده و در هر مقطعی دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند.

کد خبر 6094153

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار مسکن کارکنان و اساتید
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود