Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روسونری که در شبی که چندان خوب بازی نکرده و موقعیت های زیادی نداشت، در همان دقایق ابتدایی توسط اولیویه ژیرو به گل رسید تا با یک بازی بیشتر از ناپولی، در صدر جدول سری آ قرار بگیرد.
به گزارش آریا، میلان خیلی زود یک گل زد و بدون اشتباه بازی را اداره کرد. تیم پیولی همچون 2-3 هفته اخیر نمایش مقتدرانه ای ارائه نداد اما بازهم با 3 امتیاز از زمین خارج شد تا حالا مدعی شماره یک اسکودتو به حساب آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورینو نتوانست خیلی میلان را اذیت کند و تیم یوریچ خیلی دیر و در دقایقی پایانی چند فرصت خوب گلزنی ایجاد کرد که با واکنش های تاتاروشانو این موقعیت ها خنثی شد. البته میلان نیز فرصت های زیادی روی دروازه تورینو نداشت.
میلان بازی را بهتر آغاز کرده و در نهایت در دقیقه 14 موفق شد دروازه تورینو را باز کند. ارسال کرنر از سمت راست با اثرگذاری کرونیچ همراه شد و در دهانه دروازه این اولیویه ژیرو بود که با ضربه ای دقیق موفق شد دروازه تورینو را باز کند. در دقیقه 20 ساندرو تونالی با ضربه ای والی دروازه تورینو را تهدید کرد، اما شوت او دقیق نبود و راهی به سمت دروازه پیدا نکرد. دقایقی بعد کالولو با حرکتی تماشایی در محوطه جریمه میلان صاحب فرصت شد، اما تعلل این بازیکن باعث شد مدافعان حریف توپ را دور کنند. در اواخر نیمه اول و روی ارسال ساندرو تونالی بود که میلان باز هم صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه سر کرونیچ دقیق نبود و در نهایت روسونری با تکیه بر همان یک گل برتری راهی رختکن شد.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم آندره بلوتی با نفوذ به پشت محوطه میلان فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما او اینقدر ضبر کرد که سیمون کیائر از راه رسیده و جلو ضربه زدن این مهاجم ایتالیایی را گرفت. در دقیقه 72 و روی ارسال تئو هرناندز بود که میلان فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما دخالت بی جای ژیرو فرصت ضربه زدن از اسماعیل بن ناصر را گرفت و این فرصت خوب به راحتی از دست رفت. دقایقی بعد تورینو موقعیت مناسبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه تاتاروسانو را سانابریا به خوبی مهار کرد و در ادامه نیز سیمون کیائر دروازه را نجات داد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و میلان با همان تک گل اولیویه ژیرو به پیروزی دست یافت.

- چلسی و ساوتهمپتون در چارچوب دور چهارم لیگ کاپ انگلیس مقابل هم قرار گرفتند. چلسی در پایان توانست حریفش را در ضربات پنالتی شکست دهد تا مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند. چلسی توانست با سناریویی که به شکلی عجیب در بازی قبل این تیم در لیگ کاپ هم رقم خورده بود، ساوتهمپتون را شکست دهد و به مرحله بعدی این تورنمنت صعود کند. 
چلسی در بازی مرحله قبل مقابل استون ویلا ابتدا از حریف پیش افتاد، گل تساوی را دریافت کرد، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد و ریس جیمز پنالتی آخر را به گل تبدیل کرد تا آبی ها در نهایت حریفشان را با نتیجه 4-3 در ضربات پنالتی شکست دهند؛ دقیقا همین سناریو در بازی امشب مقابل ساوتهمپتون هم تکرار شد و البته که باز هم کپا آریزابالاگا در دروازه تیم توخل قرار داشت. 
چلسی 1-0 ساوتهمپتون؛ کای هاورتس (44): کرنر ارسالی حکیم زیاش با ضربه سر هاورتس وارد دروازه فورستر شد. 
چلسی 1-1 ساوتهمپتون؛ چه آدامز (47): واکر پیترز از سمت راست شروع به حرکت کرد و به داخل محوطه جریمه زد، ضربه او از میان پاهای کپا رد شد و مقابل دروازه خالی به آدامز رسید تا او گلزنی کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: میلان تورینو چلسی دروازه تورینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی

به گزارش قدس آنلاین، در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات پذیرای رقیب همشهری‌اش، چلسی بود و موفق شد آبی‌های لندن را با نتیجه سنگین ۵ بر صفر در هم بکوبد.

آرسنالی‌ها خیلی زود برتری‌شان را رقم زدند و تنها پس از ۴ دقیقه با گلی که لئاندرو تروسا به ثمر رساند از حریف پیش افتادند. نیمه نخست به لطف همین گل با برتری توپچی‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم اما شاگردان میکل آرتتا طوری برتری‌شان را تثبیت کردند که بازگشت به بازی برای چلسی غیرممکن شد. بن وایت در دقیقه ۵۲ گل دوم را برای آرسنالی‌ها زد و تنها پنج دقیقه بعد کای هاورتز اختلاف را به سه گل افزایش داد. گلزنی این دو بازیکن یک بار دیگر و این بار هم در فاصله پنج دقیقه‌ای از یکدیگر تکرار شد. هاورتز در دقیقه ۶۵ و وایت در دقیقه ۷۰ دبل کردند و به این ترتیب آرسنال پنج بر صفر از تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو پیش افتاد.

پیروزی بیست‌وچهارم آرسنال در این فصل لیگ جزیره، ‌جایگاه این تیم را با ۷۷ امتیاز در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالی است که لیورپول با ۷۴ امتیاز، یک بازی کمتر و ۱۲ گل کمتر از حیث تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد و منچسترسیتی هم با ۷۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس پنج بازی معوقه دیگر باقی مانده است که چهار تای آنها امشب برگزار می‌شوند و برنامه آنها به شرح زیر است:

ولورهمپتون - بورنموث، ساعت ۲۲:۱۵
کریستال پالاس - نیوکاسل، ساعت ۲۲:۳۰
منچستریونایتد - شفیلدیونایتد، ساعت ۲۲:۳۰
اورتون - لیورپول، ساعت ۲۲:۳۰

فردا شب هم در آخرین بازی معوقه این هفته از ساعت ۲۲:۳۰ برایتون پذیرای منچسترسیتی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • آرسنال ۵ - ۰ چلسی/ شیر‌های بی دندان به توپ بسته شدند+ فیلم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!