Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@01:24:36 GMT

ربایش ۱۴ اتباع خارجی در شهر ری

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۶۹۳۸

ربایش ۱۴ اتباع خارجی در شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ آدم ربا در عملیاتی ضربتی که توسط ماموران پلیس امنیت شهرستان صورت گرفت، خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ آدم ربا در عملیاتی ضربتی که توسط ماموران پلیس امنیت شهرستان صورت گرفت، خبر داد.
سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: در روز جمعه هفته گذشته پرونده‌ای به دست ما رسید مبنی بر آدم ربایی چند نفر از اتباع افغانستانی که در این رابطه ۱۴ نفر از این افراد را در محدوده حسن آباد شهرستان ری ربوده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت شهرستان ری پس از تشکیل پرونده‌ای با این مضمون و با اخذ نیابت قضایی وارد عمل شدند، گفت: در تحقیقات مشخص شد که آدم ربا‌ها به سمت شهرستان پاکدشت رفته و در این محل مکان اختفایشان شناسایی شد.
سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: در عملیاتی ضربتی ۳ نفر از آدم ربایان در یک زیر زمین دستگیر شدند و در بازرسی از این محل تعدادی سیمکارت، کارت عابربانک کشف شد./باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۰۰ میلیارد ریال اخلال در نظام اقتصادی توسط مامورین پلیس امنیت اقتصادی در زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سوءاستفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند که کارشناسان ارزش این تخلف را حدود 100 میلیارد ریال تخمین زدند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز