Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@23:51:54 GMT

سقوط بچه در فاضلاب اهواز تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۷۲۳۱

سقوط بچه در فاضلاب اهواز تکذیب شد

گروه استانها-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در خصوص ویدئوی منتشرشده در فضای مجازی در مورد سقوط کودکی در فاضلاب منطقه کمپلوی اهواز توضیحاتی ارائه کرد. - اخبار استانها -

محمدرضا کرمی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز, در خصوص ویدئوی منتشر شده از سقوط کودکی در فاضلاب جاری شده در خیابانی در منطقه کمپلوی اهواز اظهار داشت: به محض اطلاع از این موضوع، نیروها به محل اعزام شدند اما چنین موردی مشاهده نکردند و این نقطه در اهواز نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبیاری مزارع با فاضلاب در حاشیه شیراز+تصاویرمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان: در طرح غدیر از سد دز آبگیری نمی‌شودبازداشت دومین متهم پرونده دستبرد به منابع آب گرگان/ 5کارمند و یک مدیر سابق آب و فاضلاب احضار شدند

وی افزود: در نقطه اعلام‌شده تنها یک انشعاب دچار مشکل شده بود که مشکل رفع شد.

روز گذشته در فضای مجازی ویدئویی مبنی بر سقوط یک کودک در فاضلاب جاری شده در محله کمپلوی اهواز و نجات آن کودک توسط یک راننده عبوری، منتشر شد.

انتهای پیام/341/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «جهاد طه» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این جنبش قصدی برای انتقال به سوریه ندارد.

در بیانیه سخنگوی جنبش حماس آمده است: با تشکر از آن دسته از کشورهای عربی که آغوش خود را برای ملت ما باز کرده‌اند و حامی مساله فلسطین هستند، باید بگوییم آنچه را روز سه‌شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ از سوی روزنامه لبنانی «اللوا» پیرامون درخواست جنبش حماس برای انتقال به سوریه منتشر شد رد می‌کنیم.

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس در ادامه این بیانیه تصریح کرد: جنبش حماس نه از کشور برادر سوریه و نه از دیگر کشورها چنین درخواستی را نداشته است.

کد خبر 6087904

دیگر خبرها

  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • اینفوگرافیک آمار داوطلبان کنکور به تفکیک استانها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل