Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:38:47 GMT

دوره آموزش حسابداری ۱۰۰درصد رایگان ویژه بازار کار

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۷۴۷۴

دوره آموزش حسابداری ۱۰۰درصد رایگان ویژه بازار کار

در دنیای آشفته امروز هنر نظم بخشیدن به ساختارهای نامتقارن، یک ارزش است. این ارزش آفرینی هنری است ماندگار؛ حسابداری علمی است که به این آشفتگی‌ها سامان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فردادسیستم، حسابدار مغز یک سیستم مالی است، که با دانش و مهارت و تجربه خود می تواند اوضاع مالی سازمان را بهبود داده و سازمان را به سود برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حسابدار خوب بودن نیاز است برخی ویژگی‌ها را داشته باشیم. از جمله علاقه، دانش، اطلاعات به روز و کافی، تجربه.

ما در این مقاله به معرفی آموزشگاه حسابداری می پردازیم که آموزش حسابداری را به صورت رایگان با هدف توانمندسازی افراد مستعد برگزار می کند و به این باور دارند که "دانش هر کس دارایی او نیست بلکه بدهی او نسبت به جامعه است".

چه افرادی در دوره‌های حسابداری ثبت‌نام می‌کنند؟

اگر به حسابداری علاقه دارید ولی دانش حسابداری ندارید.

اگر دانشجو یا فارغ التحصیل رشته حسابداری هستید ولی تجربه برای ورود به بازار کار ندارید.

اگر راه کسب تجربه را می دانید ولی بودجه کافی برای یادگیری ندارید.

برای همه اینها یک راهکار خوب و یک پیشنهاد خوب داریم. پس با ما همراه باشید تا بهترین راه را به شما که علاقمند به حسابداری هستید معرفی کنیم.

همانطور که می دانیم تنها با دانش حسابداری و داشتن مدرک، نمی‌توان در این شغل موفق بود، بلکه نیاز به مهارت و تجربه کافی برای موفقیت وجود دارد. لذا دوره حسابداری ویژه بازار کار این مهارت را می‌تواند به حسابدار آموزش دهد.

لیست دوره‌های آموزشی بازار کار

دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار، از صفر تا صد حسابداری را آموزش می‌دهد. یعنی از آموزش مطالب ابتدایی حسابداری شروع می‌شود تا کار با نرم افزار و انجام پروژه های عملی حسابداری که این امر باعث بهبود مهارت حسابدار و کسب تجربه کافی برای ورود به بازار کار و موفق شدن در این حرفه خواهد بود.

در این بخش قصد داریم لیست دوره‌های آموزش حسابداری ویژه بازار کار را معرفی کنیم. تا هر چه سریعتر برای شرکت در دوره‌ها و کسب تجربه کافی جهت ورود به بازار کار اقدام کنید.

دلایل شرکت در دوره های آموزش حسابداری

همه افرادی که رشته حسابداری را در دانشگاه به امید ورود به بازار کار انتخاب می‌کنند، بعد از فارغ‌التحصیلی متوجه می‌شوند که یادگیری دروس دانشگاه برای ورود به بازار کار کافی نیست، به دنبال راه‌هایی برای کسب مهارت ورود به بازار کار می‌باشند. برای این کار می‌توانند از دوره‌ حسابداری مخصوص بازار کار استفاده کنند و با استفاده از تجارب عملی اساتید دوره ها، خود را برای ورود به بازار کار آماده کنند.

آموزشگاه حسابداری فرداد

آموزشگاه‌های حسابداری بسیاری در کشور وجود دارند و با توجه به منطقه شهری خود آموزش حسابداری را برگزار می‌کنند ولی در آموزشگاه حسابداری فرداد جهت توانمندسازی افراد مستعد به صورت رایگان آموزش حسابداری ارائه می‌شود و در طول دوره به صورت بسیار کاربردی و توسط اساتید برجسته حسابداری آموزش‌های لازم به شما داده می‌شود و شما را برای ورود به بازار کار راهنمایی می‌کنند. اگر استعداد بالایی در یادگیری دارید و قصد شرکت در دوره‌های آموزشی حسابداری به صورت حضوری برایشان امکان‌پذیر نیست می‌توانید با آموزشگاه حسابداری فرداد همراه باشید.

چرا رایگان آموزش می‌دهیم؟

شرکت نرم‌افزاری فرداد تولیدکننده نرم‌افزارهای حسابداری است که سالهاست در زمینه تولید نرم‌افزارهای یکپارچه فعالیت می‌کند. ۱% از درآمدهای شرکت نرم‌افزاری فرداد برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی صرف حمایت و توانمندسازی افراد مستعد یادگیری در زمینه آموزش حسابداری می‌شود و به این اعتقاد داریم که "دانش هر کس دارایی او نیست بلکه بدهی او نسبت به جامعه است" و در آموزشگاه حسابداری فرداد آمده‌ایم تا این دیدگاه را عملی سازیم و بر آنیم تا آموزش را برای افراد مستعد یادگیری به صورت رایگان ارائه دهیم به همین منظور برای شرکت در دوره‌های آموزشی حسابداری نیاز است ارزیابی اولیه انجام شود و استعداد خود را مورد سنجش قرار دهید و در صورت داشتن امتیاز کافی در دوره ثبت‌نام خواهید شد، ظرفیت شرکت در دوره‌ها محدود است و ما در هر دوره فقط ۵۰ نفر می‌توانیم ثبت‌نام داشته باشیم.

دلایل انتخاب آموزشگاه حسابداری فرداد

همانگونه که در بالا به آن اشاره شد آموزشگاه فرداد یک آموزشگاه حسابداری تجاری نیست و به خاطر حمایتی که شرکت نرم افزار حسابداری فرداد از جامعه حسابداران برای آموزش حسابداری به صورت کاملا رایگان داشته است بوجود آمده است:

آموزش حسابداری بازار کار از مبتدی تا پیشرفته

آموزش به صورت کاملا رایگان

آموزش به صورت آنلاین و غیر حضوری

آموزش در کنار اساتید برجسته

امکان شرکت در دوره ها از سراسر کشور

ارائه مدرک معتبر در صورت کسب امتیاز لازم

چگونه ثبت نام کنیم؟

برای شرکت در دوره های آموزشی حسابداری کافی است وارد سایت آموزشگاه حسابداری فرداد به آدرس www.fardadgroup.com شوید و یا نام آموزشگاه حسابداری فرداد را در گوگل سرچ نمائید و در قسمت دپارتمان آموزش، دوره مورد نظر خود را انتخاب کنید و در ارزیابی اولیه آن شرکت کنید.

پیشنهاد داریم هرچه سریع‌تر از این فرصت خوب استفاده کرده و از تجارب اساتید برجسته استفاده کنید و به یک حسابدار خوب و با تجربه تبدیل شوید، در پایان این مقاله، هر گونه سوال یا پیشنهاد خود را حتما در قسمت دیدگاه با ما مطرح نمایید. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش حسابداری بازار کار آرین سیستم برای ورود به بازار کار شرکت در دوره ها آموزش حسابداری ویژه بازار کار دوره های آموزش افراد مستعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ قاسم مصفا معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ۵۰ نفر از خبرنگاران شهرستان‌های صومعه‌سرا، بندرانزلی، فومن و شفت در دوره‌ای یک روزه در صومعه سرا، آموزش‌های لازم در خصوص خبرنویسی و سواد رسانه را فراگرفتند.

قاسم مصفا با بیان اینکه این دوره با هدف ارتقای سطح دانش فنی و معلومات خبرنگاران و آشناسی آن‌ها با نحوه صحیح خبرنویسی برگزار شد، افزود: در پایان دوره به خبرنگاران گواهینامه آموزشی خبرنویسی اعطا می‌شود.

وی گفت: دراین دوره آموزشی ، خبرنگاران، ساختار خبری ، خبرنویسی ، تنظیم خبر ، سوژه یابی خبر ، اهمیت وقایع خبری و اطلاع رسانی به موقع خبر را از کارشناسان خبری امر فرا گرفتند.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز یا سیگنال فارکس؟
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو