Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سعیدی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گفت:  ۴ هزار و ۵۰۰ تن کود اوره مستقیما به انبار‌های کارگزاری‌ها منتقل و پس از آن بین کشاورزان متقاضی کود توزیع می‌شود.

او افزود: کود‌های اوره با قیمت یارانه‌ای در اختیار بهره برداران قرار می‌گیرد.

به گفته سعیدی مقادیر مازاد این کود‌ها نیز به مقدار اندکی در انبار شرکت خدمات حمایتی ذخیره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سهمیه کود شیمیایی اوره را ۱۵ هزار و ۶۷۰ تُن اعلام کرد که از این رقم امسال ۵ هزار و ۹۰۰ تُن کود بین کشاورزی توزیع شد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گفت: همچنین از آغاز امسال از ۵ هزار و ۴۸۹ تُن کود فسفاته ۵۱۰ تُن و از هزار و ۸۲۷ تُن کود پتاسه ۲۰۰ تُن کود بین کشاورزان استان توزیع شده است.

او از کسب رتبه دوم کشور برای اولین بار توسط این شرکت در ارزیابی عملکرد نیمه نخست امسال در بین سایر شرکت‌ها در کشور خبر داد.

سعیدی قیمت هر کیسه ۵۰ کیلویی اوره را ۶۵۱ هزار و ۶۲۵ ریال، هر کیسه ۵۰ کیلویی فسفات ۱۳ درصد را یک میلیون و ۹۰۰ هزار ریال، هر کیسه ۵۰ کیلوییسوپرفسفات تریپل چهار میلیون و ۲۳۰ هزار ریال و هر کیسه ۵۰ کیلویی سولفات پتاسیم را پنج میلیون و ۴۴۲ هزار و ۵۰۰ ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کود اوره شرکت خدمات حمایتی کیسه ۵۰ ت ن کود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مرتضی بهزادفر گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح راهسازی در محور بزرگراهی بجنورد- جنگل گلستان، ۳۵ میلیارد تومان برای محور بجنورد -سنخواست، ۳۰ میلیارد تومان برای محور جاجرم- میامی و ۱۰ میلیارد تومان برای محور بجنورد - اسفراین تخصیص یافت.
وی در ادامه همچنین افزود: ۱۱۰ میلیارد تومان برای سد گلمندره در شهرستان گرمه، ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای تاسیسات فاضلاب شهر بجنورد، ۸۶ میلیارد تومان برای اجرای دانشکده داروسازی ابلاغ شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی اضافه کرد: این میزان اعتبار به صورت نقد و از ردیف تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای طرح ملی مصوب سفر دولت به استان ابلاغ شد.
تامین ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دولت به خراسان شمالی در قالب ۲۰۰ طرح مصوب شد که تا ابتدای امسال ۴ هزارو ۰۰۲ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص یافته بود.

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲