Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگسرای رسانه انیمیشن «آخرین داستان» را که در نود و دومین جایزه اسکار حضور داشته اکران می‌کند.

خبرگزاری میزان - فرهنگسرای رسانه ویژه برنامه‌هایی را برای کودکان و نوجوانان درنظر گرفته و تلاش دارد تا محتوای مناسبی را پیش‌روی مخاطبانش قرار بدهد. این برنامه‌ها ضمن ارائه محتوای مفید به قشر مهم کودک و نوجوان تلاش می‌کند تا آنان را با اسطوره‌های ایرانی آشنا کرده و آموزه‌هایی متناسب با شرایط سنی‌شان را به آنان انتقال دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

دعوت به تماشای بهترین فیلم‌ها و انیمیشن‌های ایرانی از جمله همین برنامه‌هاست. فرهنگسرای رسانه با همکاری دپارتمان نمایش «مدرسه بلوط» مراسم اکران انیمیشن «آخرین داستان» را برگزار می‌کند.

«آخرین داستان» یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های ایرانی به کارگردانی اشکان رهگذر است که براساس داستانی از «فریدون و ضحاک» از شاهنامه فردوسی ساخته شده است. این انیمیشن برنده جوایز متعددی از جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی شده و در نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار راه یافته است.

پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، حامد بهداد، باران کوثری، اشکان خطیبی، حسن پورشیرازی، مجید مظفری و ... از جمله گویندگان این انیمیشن هستند.

براساس این گزارش، انیمیشن «آخرین داستان» فردا پنج‌شنبه ۶ آبان ماه از ساعت ۱۱ در سالن یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه اکران می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران فرهنگسرای رسانه آخرین داستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات صوت وتصویر فراگیر علاوه‌بر وظیفه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی، وظیفه تنظیم‌گری و نظارت بر فرآیندهای اقتصادی این حوزه را نیز به‌عهده دارد. به گزارش روابط‌‌عمومی رسانه‌ملی، رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به این‌که فرآیندهای اقتصادی در حوزه نمایش خانگی باید به‌گونه‌ای باشد که فعالان خرد در این حوزه هم بتوانند فعالیت کنند، گفت: ساترا در حال بررسی این موضوع است و نتایج بررسی‌های ساترا و برنامه‌هایش جهت اقدام لازم، ارائه خواهد شد. ‌جبلی همچنین درباره نحوه نظارت بر محتوای تولیدات نمایش خانگی عنوان کرد: با ریل‌گذاری قانونی درستی که انجام شده سازمان صداوسیما از طریق ساترا موظف به نظارت بر محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در حوزه نمایش خانگی است و فضای همکاری و تعامل نسبتا خوبی بین تهیه‌کنندگان، سکوها و ساترا وجود دارد.وی تأکید کرد که البته برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید آیین‌نامه‌ها و قوانین تکمیلی به کمک حوزه تنظیم‌گری بیایند و پیگیری‌ها در این زمینه ادامه دارد. رئیس رسانه‌ملی درخصوص عملکرد رسانه‌ملی در پوشش خبری عملیات «وعده صادق» گفت: از لحظات اولیه شروع این عملیات و براساس آمادگی‌های ایجاد شده و برنامه‌ریزی‌های قبلی و تقسیم وظایف میان حوزه‌های مختلف محتوایی سازمان، عملیات گسترده رسانه‌ای جهت پوشش جامع این عملیات غرورآفرین آغاز شد. وی از پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته این عملیات سخن گفت و بیان کرد: شبکه‌های مختلف صداوسیما، حوزه خبر و نیز شبکه‌های برون‌مرزی متناسب با وظایف تعریف‌شده به پوشش جامع تصویری، اطلاعاتی و تحلیلی این عملیات پرداختند که این روند تاکنون هم در برنامه‌های مختلف ادامه دارد.جبلی پوشش عملیات وعده صادق و نیز اقدام فوری و مؤثر صداوسیما در پوشش حادثه صبح جمعه گذشته در اصفهان را مصداق روشن به دست گرفتن «روایت اول» در رویدادهای مهم دانست و گفت: آثار و نتایج این حضور فوری و مؤثر رسانه‌ملی مبتنی بر آمادگی‌های قبلی، در جریان‌سازی و تأثیر بر افکار عمومی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و در درون رژیم صهیونیستی مشهود است.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی