Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار هیات نظامی پاکستان با معاون تربیت و آموزش سپاه برارتقای سطح همکاری و تعاملات سپاه با ارتش پاکستان در زمینه ی آموزش های نظامی تاکید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ هیات نظامی کشور  پاکستان به سرپرستی دریابان عبدالباسط بات مدیر کل آموزش ارتش پاکستان  با سرتیپ پاسدار غلامرضا نوشادی معاون تربیت و آموزش سپاه دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هیات پاکستانی در ابتدای این برنامه از نمایشگاه ملی دستاورد ها و توانمندی های تجهیزاتی نیروی هوا فضا ی سپاه بازدید کردند .

 معاون تربیت و آموزش سپاه  در این نشست مشترک که مسئولین تربیت و آموزش سپاه و نیرو های زمینی ،هوافضا و دریایی سپاه نیز حضور داشتند ؛ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به هیات پاکستانی، با تاکید بر اشتراکات مهم دینی ،فرهنگی و حسن همجواری دو کشور به تشریح عملکرد و توانمندی های آموزشی و عملیاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج تحریم های ظالمانه و همه جانبه استکبار جهانی پرداخت.

سردار نوشادی همچنین در این دیدار با تاکید بر نقش و تاثیر دیپلماسی آموزشی بر دیپلماسی دفاعی و سیاست خارجی کشور ها ،آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  برای توسعه و افزایش سطح روابط و تعاملات آموزش نظامی دو کشور را اعلام کرد.

در ادامه این نشست دریابان عبدالباسط بات  با اظهار خشنودی از سفر به جمهوری اسلامی ایران و تشکر از میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تحسین توانمندی ها و پیشرفت های فناورانه سپاه پاسداران در حوزه هوا فضا، از سطح بالای پیشرفت ها و آمادگی عملیاتی سپاه علیرغم تحریم های گسترده ابراز شگفتی و خشنودی کرد.

 مدیر کل آموزش ارتش پاکستان در این نشست بر افزایش سطح همکاری و تعاملات آموزش های نظامی 2 کشور تاکید و اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و پاکستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تربیت و آموزش سپاه سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص در آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان سمنان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم بر اهمیت کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص و متعهد در آموزش و پرورش تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نگاه تربیتی و معنوی باید زیرساخت اصلی نظام آموزش و پرورش است، افزود: گاهی بیان یک کلمه توسط یک معلم می‌تواند سرنوشت دانش‌آموز را تغییر دهد و لذا لازم است که نیروهای متخصص به مجموعه آموزش و پرورش جذب شوند.

امام جمعه سمنان «دشمن شناسی» را ویژگی بارز شهید مطهری دانست و تاکید کرد: مطهری منشأ تحولات بزرگ فکری در جامعه اسلامی بود

مطیعی خواستار تداوم راه شهید مطهری توسط معلمان به خصوص معلمان آینده استان سمنان شد و افزود: زمان‌شناسی و نیازسنجی از دیگر ویژگی‌های بارزی بود که در وجود شهید مطهری می‌توانستیم آن را ببینیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اهمیت شعار سال ۱۴۰۳ گفت: از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان انتظار می‌رود دیدگاه و تحلیل خود را نسبت به موضوع شعار سال ارائه کنند.

کد خبر 6094577

دیگر خبرها

  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • اهمیت کادرسازی و تربیت نیروهای متخصص در آموزش و پرورش
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • پاکستان اولین زیردریایی پیشرفته خود را از چین تحویل گرفت