Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ هفته دوم لیگ برتر امروز چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰ با برگزاری دو مسابقه در اراک و تهران به پایان می‌رسد.

آلومینیوم اراک - فولاد خوزستان؛ دو تیم به دنبال اولین برد

آلومینیوم که در هفته اول لیگ از پدیده یک امتیاز گرفت امروز میزبان تیم فولاد خوزستانی است که در هفته اول سه بر یک از پرسپولیس شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله ویسی سرمربی فولاد بعد از این شکست وعده داد که در بازی آینده پیروز خواهد شد تا این شکست خانگی را جبران کند. با این حال شکست دادن آلومینیوم در خانه آسان نیست. بخصوص اینکه رسول خطیبی هم نشان داده تیم خوب و قابل احترامی دارد و او نیز در خانه به دنبال برد است.

تیم داوری بازی:

میثم حیدری – قهرمان نجفی – بهمن عبدالهی – وحید زمانی

ناظر: علی خسروی

پرسپولیس تهران – نساجی مازندران؛ شمالی ها به دنبال شگفتی

پرسپولیس لیگ بیست و یکم را هم مقتدرانه شروع کرد و با زدن سه گل به فولاد خوزستان نشان داد که در این لیگ هم مدعی قهرمانی است و می‌خواهد دبل هت تریک کند. این اولین حضور مدافع عنوان قهرمان در ورزشگاه آزادی است. نساجی مازندران اما با تداوم حضور ساکت الهامی روی نیمکتش تیمی منسجم‌تر از گذشته است که و با برد هفته اول برابر فجرسپاسی نشان داد شکست دادنش راحت نخواهد بود. پرسپولیس برای این بازی هم برد فولاد و هم باخت آسیایی به الهلال را فراموش کرده است و قطعا سه امتیاز بازی خانگی را می‌خواهد تا از جمع مدعیان سنتی قهرمانی مثل استقلال و سپاهان عقب نماند. نساجی اگر بتواند از قرمزپوشان تهرانی امتیاز بگیرد باعث خوشحالی دیگر بالانشینان جدول خواهد شد.

تیم داوری بازی:

امیر عرب براقی – محمد جواد مداح – امیر محمد داود زاده – حسین زمانی

ناظر: هدایت ممبینی

پربیننده ترین مجیدی ناراضی از سه بازیکن / لیست خروجی استقلال آماده بازیکن جدید طارمی نیمکت نشین شد + عکس بحران در اردوی رقیب تیم ملی فوتبال ایران ترکیب احتمالی استقلال برای بازی امروز / خرید جدید تست می‌ شود؟ گستد در آستانه امضا قرارداد با استقلال

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال با انجام دیدار تیم های شمس آذر و پیکان وارد هفته بیست و پنجم می شود. پیکان که با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد در ۹ دیدار اخیر خود در لیگ برتر تنها یک شکست برابر پرسپولیس را تجربه کرده است و در سایر دیدارها این تیم بدون امتیاز زمین را ترک نکرده است. در حالی که به هفته های پایانی در فصل بیست و سوم نزدیک می شویم رضا عنایتی از بازیکنان جوان بیشتری در ترکیب تیم خود استفاده می کند و در آخرین بازی این تیم برابر مس رفسنجان که در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انجامید میانگین سنی خودروسازان حدود ۲۲ سال بود و عنایتی تنها مربی است که در این فصل و در یک بازی رسمی از دروازه‌بان سوم خود استفاده کرده است.

شمس آذر حریف پیکان در بازی امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت اولین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند و شاگردان سعید دقیقی با اینکه فصل را با منفی ۳ امتیاز آغاز کردند اما توانسته اند عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده اند و با ۳۱ امتیاز در مکان هشتم جدول ایستاده اند. دقیقی هم در این فصل بازیکنان باکیفیتی را به فوتبال ایران معرفی کرده است که دو نفر از آنها (علی اصغر اعرابی و رحمان جعفری) با عملکرد بسیار خوبی که از خود نشان دادند مورد توجه دو باشگاه سپاهان و تراکتور قرار گرفتند و در نیم فصل از شمس آذر جدا شدند.

هر دو تیم پیکان و شمس آذر در این فصل بیشتر از بازیکنان جوان در ترکیب خود استفاده کرده اند و برخلاف خیلی از باشگاه ها با اعتماد به جوانان خود توانسته اند نتایج قابل قبولی را هم کسب کنند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و این بازی، دومین مصاف تاریخ دو تیم به حساب می آید. برخی از بازیکنان شمس آذر از جمله شاهین ثاقبی و فراز امامعلی سابقه حضور در پیکان را در کارنامه خود دارند و امروز باید رو در روی تیم سابق خود به میدان بروند.

این بازی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می شود و دقیقی و شاگردانش امیدوارند تا ۳ امتیاز این دیدار خانگی را به حساب خود واریز کنند.

برنامه دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت

* شمس آذر - پیکان؛ ساعت: ۱۸:۲۰

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

* هوادار - صنعت نفت؛ ساعت: ۱۷:۰۰
* تراکتور - استقلال تهران؛ ساعت: ۱۷:۰۰
* مس - گل گهر؛ ساعت: ۱۷:۴۵
* ذوب آهن - نساجی؛ ساعت: ۱۸:۰۰
* استقلال خوزستان - ملوان؛ ساعت: ۱۸:۱۵
* آلومینیوم - فولاد؛ ساعت: ۱۸:۱۵
* پرسپولیس - سپاهان؛ ساعت: ۱۹:۳۰

کد خبر 6092409

دیگر خبرها

  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها