Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@21:33:17 GMT

قلی‌زاده بهترین بازیکن لیگ بلژیک شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۷۹۳۶

قلی‌زاده بهترین بازیکن لیگ بلژیک شد

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال شارلروا در هفته دوازدهم لیگ برتر بلژیک به مصاف سرن رفت و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید که علی قلی‌زاده در این بازی گل اول را ساخت و گل دوم تیمش را به زیبایی به ثمر رساند.

سایت «سوفا اسکور» در ارزیابی فنی اش از این دیدار به قلی زاده بالاترین نمره یعنی ۹.۵ از ۱۰ را داد. سازمان لیگ فوتبال بلژیک هم با اتمام هفته دوازدهم لیگ به معرفی بهترین بازیکن هفته پرداخت که وینگر طراح تیم ملی کشورمان را به عنوان بهترین بازیکن معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: عملکرد لژیونرها در روز گذشته|پیروزی شارلروا در شب درخشش قلی‌زاده و طلسم شکنی الاهلی با گلزنی نوراللهی

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۷۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، بلوگرانا پس از ناتوانی در دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۴-۲۰۲۳ را با شکست به پایان می‌رساند.

با توجه به این ناکامی، انتظار می‌رود آنها در تابستان تغییراتی در تیم اعمال کنند. یکی از مشکلات بارسا در این فصل خط حمله بود و به گفته رسانه‌های نزدیک به باشگاه، آنها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پست‌های هجومی را تقویت کنند.

قرارداد روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و بارسا قصد دارد در ماه‌های آینده در مورد اینکه او را بفروشند و یا قراردادش را یک سال دیگر تمدید کنند تصمیم بگیرد. لوا در حال حاضر از حضورش در بارسلونا راضی است و به جدایی فکر نمی‌کند.

در مصاحبه جدیدی پیش از دیدار با والنسیا، از او مورد دیدگاهش در مورد بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان سوال شد.

او گفت: «گفتن این موضوع دشوار است، زیرا ما هنوز یورو و بازی‌های تعیین‌کننده لیگ قهرمانان اروپا را داریم. اما در حال حاضر امباپه و بلینگام بهترین بازیکنان جهان هستند.»

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش