Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@13:42:43 GMT

نازنین زاغری 2 محکومیت داشت

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۸۲۵۵

نازنین زاغری 2 محکومیت داشت

خداییان در پاسخ به سوالی در مورد حکم پرونده نازنین زاغری گفت: ایشان دو تا محکومیت داشت. محکومیت قبلی که  حبس بود و تحت مراقبت الکترونیک بود به اتمام رسیده است و دومی قطعی شده، اما هنوز پرونده جهت اجرا به اجرای اجکام واصل نشده و به اجرا گذاشته نشده است.

سخنگوی دستگاه قضا  در ادامه نشست خبری امروز در خصوص ابهام در خصوص قرارداد فدراسیون فوتبال برای تأمین کمک داور ویدیویی اظهار کرد: این موضوع مربوط به فدراسیون فوتبال است و استحضار دارید که فدراسیون فوتبال آسیا در مسابقات مقدماتی جام جهانی کشورها را ملزم به داشتن کمک داور ویدیویی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون ما هم برای اجاره این دستگاه با یک شرکت بلژیکی قرارداد بسته است.

به گزارش رکنا، وی افزود: با این حال معلوم شده که برخی عوامل این شرکت یهودی هستند و ممکن است با رژیم اشغالگر قدس در ارتباط باشند. با این حال پرونده‌ای در این خصوص تشکیل نشده ولی نهادهای امنیتی و اطلاعاتی به آن رسیدگی خواهند کرد و اگر پرونده‌ای به قوه قضائیه ارسال شود، دستگاه قضا به آن رسیدگی خواهد کرد.

 مبارزه با سرقت نیاز به پیشگیری دارد

خداییان در مورد اقدامات قوه قضاییه برای برخورد با سارقان  گفت: مبارزه با سرقت نیاز به پیشگیری وضعی دارد و  حضور مامورین در سطح جامعه و  روشنایی مناطق و همچنین برخورد دستگاه قضایی در مرحله آخر است .

ما در قوه قضاییه با مرتکبین سرقت برخورد قاطع می کنیم، زیرا یکی از جرایم که به امنیت جامعه لطمه می زند سرقت است و تقاضایی که از نیروهای انتظامی داریم این است که حتما با حضور به موقع از وقوع جرم جلوگیری شود و بحث پیشگیری نیاز به آموزش مردم دارد.

بحث برخورد قضایی هم  است که این برخوردها صورت می گیرد. در خصوص افزایش  سرقت ها باید بگویم که در ایام کرونایی  برخی از زندانیان به مرخصی رفتند و  این امر بی تاثیر نبوده است و به کمک  نیروی انتظامی و  همکاری جدی همکاران  می‌توانیم شاهد کاهش این جرایم باشیم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا نازنین زاغری اخبار حوادث قوه قضائیه محکومیت نازنین زاغری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۷۹۸ سارق از ابتدای سالجاری تا کنون در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا علیزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و درخواست برای برخورد با پدیده سرقت‌ در شهرستان اسلامشهر، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیم‌های ویژه از ماموران پلیس قرار گرفت و در همین راستا نیز چندین طرح برای دستگیری سارقان و مالخران به اجرا درآمد. 

وی افزود: در این راستا با اجرای طرح های انتظامی و امنیت محله محور از ابتدای سال جاری تاکنون با اقدامات انجام شده از سوی ماموران ۷۹۸سارق اماکن خصوصی، محتویات خودرو و قاپ زن  و همچنین مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه متهمان به صدها فقره سرقت اعتراف کرده‌اند، گفت: برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده‌اند. همچنین طرح‌های پلیس برای برخورد با سارقان و مالخران همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه