Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نتایج پژوهش‌های دانشگاه کینگز کالج نشان می‌دهد زنان در ارتش انگلیس از مشکلات جسمی و روانی درازمدت رنج می‌برند.
به گزارش خبرگزاری آریا، نتایج پژوهش‌های دانشگاه کینگز کالج نشان می‌دهد زنان در ارتش انگلیس از مشکلات جسمی و روانی درازمدت رنج می‌برند که پیامد زور گویی عاطفی، آزار جنسی و ضرب و جرح در نیرو‌های نظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 بر اساس آمار‌های منتشر شده در انگلیس حدود 16 هزار و 500 زن در ارتش انگلیس فعال هستند که حدود 11 درصد از نیروی نظامی این کشور را تشکیل می‌دهند.
براساس گزارش منتشر شده در نشریه انگلیسی "بهداشت ارتش" (Military Health)، بیشترین آزار زنان در ارتش این کشور، در میان جوان تر‌ها و نیز افسران، به ویژه آنان که نقش پشتیبانی از نیرو‌های رزمنده را برعهده دارند، گزارش می‌شود.
در این گزارش آمده است از 750 زن نظامی در ارتش انگلیس، 22.5 درصد گفته اند مورد آزار جنسی و 5.1 درصد نیز گفته اند که مورد تعرض جنسی قرار گرفته اند. همچنین 22.7 درصد از زنان ارتشی گفته اند مورد زورگویی عاطفی قرار گرفته اند و 3.3 درصد نیز گفته اند که ضرب و جرح شده اند.
روزنامه گاردین در این باره نوشت: پژوهشگران دریافته اند زنان نظامی در ارتش انگلیس، در پی مشکلات جسمی همچون درد و خستگی فراوان، مستعد سوء استفاده جنسی می‌شوند.
در گزارش این پژوهشگران آمده است آزار جنسی در ارتش، نظامیان زن در انگلیس را به نوشیدن الکل و مشکلات ناشی از آن سوق می‌دهد و زورگویی عاطفی نیز اضطراب، افسردگی و احساس تنهایی را در میان این زنان پدید می‌آورد. این پژوهش را پژوهشگران دانشگاه کینگز کالج لندن و سازمان خیریه "مبارزه با تنش روانی" (Combat Stress) انجام داده اند. در بخش پایانی این گزارش هشدار داده شده است هرگونه بی توجهی به مشکلات روانی زنان نظامی و روند صحیح درمان، بهداشت روانی این زنان را به خطر می‌اندازد.
در این گزارش آمده است زنان نظامی در اتش انگلیس، حتی اگر درجه نظامی بالا داشته باشند، چون در اقلیت هستند، باز هم قربانی می‌شوند و هم درجه‌های آنان و حتی نظامیان رده پایین در آزار آنان دست دارند.
در این گزارش همچنین تاکید شده است به علت ترس از پیامد‌های شکایت، ممکن است شماری از زنان نظامی در ارتش انگلیس، آزار‌ها علیه خود را گزارش ندهند و کماکان مورد آزار دیگران قرار گیرند و به همین علت، گستردگی ابعاد آزار علیه زنان ارتشی انگلیس، ممکن است پنهان باقی بماند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزار جنسی زنان ارتش انگلیس زنان در ارتش زنان نظامی گفته اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه در بیانیه‌ ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه شهرک نووباخموتوکا در دونتسک را آزاد کردند.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می‌ افزاید: واحدهای یگان غرب، مواضع سودمندتری را تحت کنترل گرفتند؛ ۳ ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین دفع شد. دشمن ۲۷۰ نظامی از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: واحدهای یگان مرکز، تشکیلات نیروهای مسلح اوکراین را در دونتسک شکست دادند، ۱۰ ضد حمله دفع شد و کی یف ۳۸۰ نیروی نظامی از دست داد.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: تلفات دشمن در دونتسک بالغ بر ۳۶۰ نیروی نظامی بود. نیروهای مسلح روسیه آشیانه های پهپادهای تهاجمی اوکراین را در پایگاه هوایی کامنکا در منطقه دنپروپتروفسک منهدم کردند.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6091255

دیگر خبرها

  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند