Web Analytics Made Easy - Statcounter

، مسئول کمیته ورزش و تفریحات سالم شهرداری بندرعباس در اولین نشست مسئولین ورزش فرزندان کارکنان شهرداری در ارومیه شرکت کرد.

  به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، مسئول کمیته ورزش و تفریحات سالم  شهرداری بندرعباس گفت :در  این نشست  مشورتی ،چالشها  و راهکارهای مساله ورزش فرزندان کارکنان بررسی و گفتگو ها در جهت ایجاد بستری مناسب در جهت ایجاد فضای مناسب  برای  ترغیب فرزندان کارکنان به سمت و سوی ورزش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوزیه سالاری افزود : بررسی راهکارها و تبادل نظر بین شرکت کنندگان در جلسه  برای ایجاد بستر های مناسب در جهت ایجاد انگیزه برای ورزش فرزندان کارکنان از مباحث  مطرح شده در این نشست بود.

سالاری عنوان کرد : این نشست سر آغاز مسیری است برای توجه بیشتر به خانواده بزرگ شهرداری در امر ورزش بود و امیدواریم نتیجه آن برای همه کارکنان و فرزندان انها محسوس و ملموس باشد.

وی مطرح کرد : در این  نشست  اعضای دو کارگروه مسابقات و استعداد یابی آموزش با رای گیری انتخاب شد‌ که هر کارگروه متشکل از پنج نفراست وبزودی جلسه کارگروه ها برای آغاز کارهای اجرایی برگزار خواهد شد.

این نشست به میزبانی شهرداری کلانشهر ارومیه، با حضور دکتر مهدی زاده شهردار ارومیه - اقایان یوسفی و منافی  عضو شورا  و نایب رییس شورای اسلامی ارومیه و معاون سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و مدیران ورزش ۱۴ کلانشهر به ریاست فوزیه سالاری مسول کمیته ورزش فرزندان کارکنان کلانشهر های کشور برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه ایمن شد.

در راستای تحقق اجرای طرح های عمرانی شهرداری منطقه پنج، پروژه ایمن‌سازی و مرتفع‌سازی دیوارها و کانال‌های سنگی سطح منطقه با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال از سوی حوزه معاونت فنی و امور زیربنایی منطقه ۵ ارومیه در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک