Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهوری برای بررسی وضع عملیاتی کردن جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور و بررسی اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت به‌طور سرزده در وزارت نفت حضور یافت.

به گزارش خبرنگار شانا، سیدابراهیم رئیسی، ظهر امروز (چهارشنبه، پنجم آبان‌ماه) برای بررسی آخرین وضع عملیاتی کردن جایگاه های عرضه سوخت در سراسر کشور و بررسی اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت، در وزارت نفت حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین وضع عملیاتی کردن جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور و بررسی اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت در وزارت نفت حضور یافت.

وی در این بازدید که جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز حضور داشتند با بیان اینکه وزارت نفت برای حل مشکل پیش آمده کار بزرگی انجام داده است، عنوان کرد: در مسیر، وضع جایگاه‌های عرضه را بررسی کردم که خوشبختانه شرایط مساعد بود و سوخت‌گیری در جریان است.

رئیس‌جمهوری افزود: لازم است همه دستگاه‌ها در مقابل حملات احتمالی دشمن آمادگی داسته باشند، از وزیر نفت و مجموعه کارکنان وزارت نفت برای سرعت عمل در فعال‌سازی جایگاه‌ها تشکر می‌کنم.

رئیسی تصریح کرد: تمامی ستگاه‌ها نسبت به ایمن‌سازی سامانه‌های خود در جهت خدمات‌رسانی پایدار به مردم اقدام کنند. همچنین از مردم نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

منبع: شانا

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری وزارت نفت جایگاه های عرضه وزارت نفت جایگاه ها پیش آمده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی؛ نخبگان شاهد و ایثارگر، با اهدای لوحی از تلاش های مجموعه شرکت بیمه دی در جهت بهبود و تسریع خدمت رسانی تشکر و قدردانی کردند. متن این پیام تشکر به این شرح است:

«مَن لَم یَشکُرِ المَخلوقَ لَم یَشکُرِ الخالِقَ

با سلام و احترام مجموعه نخبگان شاهد و ایثارگر وظیفه خود می‌داند که از همه مدیران جهادی، با کفایت، خدوم و دلسوز شرکت بیمه دی و نیز از تمامی کارکنان وظیفه‌شناس و زحمتکش آن سپاسگزاری و قدردانی کند.

بیمه دی در سال گذشته در مواجهه با مشکلات خانواده بزرگ ایثارگران، همه توان خود را به کار گرفت تا در یک بازه زمانی کوتاه، گام‌های مثبت بزرگ و مهمی را در راستای اهداف جامعه ایثارگر و رفع مشکلات آنان بردارد و با اراده و درایت و برنامه‌ریزی اصولی خود به ایشان آرامش و اطمینان از اجرای صحیح، منظم و به‌موقع امورشان را هدیه کند. ما این آرامش خود را مرهون تلاش‌های بی‌دریغ شما عزیزان بیمه دی می‌دانیم و از خداوند متعال برایتان بهروزی و سعادتمندی در دنیا و آخرت را می‌طلبیم. ایران قطعا با داشتن مدیران و کارکنانی کاردان و دلسوز و ایثارگر چون شما می‌تواند همیشه به خود ببالد و سرافراز باشد.

اضافه می‌کنیم که این تشکر ویژه و خالصانه از مدیریت و کارکنان بیمه دی در مقابل گستره حمایت‌ها، تلاش‌ها، هماهنگی‌ها در انجام تعهدات و رفع نگرانی از مجموعه ما، هرچند ناچیز است، اما امیدواریم انگیزه‌ای باشد تا خدمتگزاری، ایده‌پردازی‌ و نوآوری‌های شما عزیزان همچنان استمرار یابد و به‌عنوان یک منش و الگوی فرهنگی در چارچوب خدمتگزاری در جامعه نهادینه شود.

با تقدیم احترامات

مجموعه نخبگان شاهد و ایثارگر

گفتنی است شرکت بیمه دی در ماه های اخیر با اجرای برنامه ها و اقداماتی از جمله کاهش مدت زمان پرداخت خسارت ها، تکریم ارباب رجوع، راه اندازی سیستم نظرسنجی، افزایش تعداد مراکز درمانی در سطح کشور و .... در جهت کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان به ویژه قشر معزز خانواده شهدا و ایثارگران کوشیده است.

دیگر خبرها

  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر