Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ امانتی مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در خصوص برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته بسیج دانش آموزی گفت: برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان منوط به نظر ستاد ملی مقابله با کرونا است.

او افزود: ۱۵۰ برنامه برای هفته بسیج دانش آموزی پیش بینی شده است و برنامه‌های این هفته که از ۸ آبان همزمان با سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده آغاز می‌شود و تا ۱۳ آبان ادامه دارد، با شعار نوجوان انقلابی، پیشگامان گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ امانتی اظهار کرد: شهید شاخص امسال برای هفته بسیج دانش آموزی، شهید محمدحسین رضایی است که در وصیتنامه خود گفته بود باید در تشییع جنازه من شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهید.

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی بیان کرد: برنامه‌های پیش بینی شده در قالب پویش‌ها و مسابقات برگزار می‌شود که یکی از مهمترین این برنامه ها، برگزاری پویش سند سیاهه جنایت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران است و محتوای آن در بیش از ۲۰ هزار کانال دانش آموزی بارگذاری خواهد شد.

بیشتر بخوانید

مسلح شدن دانش آموزان به سلاح ایثارگری

او ادامه داد: پویش نوجوان پلاس نیز دیگر پویشی است که در فضای مجازی و توسط دانش آموزان برگزار می‌شود و یکی دیگر از پویش‌ها نیز برنامه دنیای بدون آمریکا یا دنیای بدون سایه است که با انجام مصاحبه توسط دانش آموزان از عموم مردم برگزار می‌شود.

سرهنگ امانتی عنوان کرد: مسابقه مروارید صدف که به منظور ترویج حجاب بین دانش آموزان دختر برنامه ریزی شده است، با همت دانش آموزان دختر استان برگزار خواهد شد و راهکار‌های خود دانش آموزان در این مسابقه ارائه خواهد شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی تصریح کرد: زنگ استکبار ستیزی نیز در روز ۱۳ آبان همزمان با روز دانش آموز در مدارس استان نواخته خواهد شد.

۷۸ درصد  دانش آموزان استان بسیجی اند

سرهنگ امانتی مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۲۰ حوزه دانش آموزی در فعالیت‌های بسیج مشارکت دارند.

او افزود: ۷۸ درصد کل دانش آموزان خراسان جنوبی عضو تشکل بسیج دانش آموزی هستند.

سرهنگ امانتی بیان کرد: در ۷۰ درصد مدارس استان نیز پایگاه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی فعال هستند و در سه پایهه فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان جنوبی عنوان کرد: پایگاه‌های امیدان در مدارس ابتدایی، پویندگان در مدارس متوسطه اول و پیشگامان در مدارس متوسطه دوم فعال هستند.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی دانش آموز گام دوم انقلاب مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی هفته بسیج دانش آموزی برگزار می شود دانش آموزان خواهد شد ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از جذب اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی به‌عنوان معلم ورزش در دانشگاه فرهنگیان و حل مشکل سربازی آنها خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صادق ستاری‌فرد؛ معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف در سال‌های اخیر اظهار کرد: اعضای تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که دانش‌آموزان ما می‌توانند در آوردگاه‌های بین‌المللی مانند سایر حوزه‌ها چون حوزه‌های علمی و فناوری موفق شوند.

وی افزود: تیم‌های ملی دانش‌آموزی بعد از 6 سال وقفه تشکیل شدند و اولین تیم، تیم ملی والیبال بود که با آمادگی خوب و کادر فنی بسیار حرفه‌ای و اخلاقی حضور پیدا کردند، البته کادر تیم ملی همگی از خانواده بزرگ تعلیم و تربیت بودند و خوشبختانه بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند از سد صاحب‌نام‌ها عبور کنند و مقام نخست جهان را کسب کنند.

تیم والیبال دانش آموزی ایران قهرمان جهان شد

ستاری‌فرد گفت: پیگیری‌های وزیر آموزش و پرورش منجر به این شد که اتفاقات خوبی برای این استعدادهای رقم بخورد. همراهی شورای انقلاب فرهنگی و ابلاغیه رییس‌جمهور نوید بخش این است که این استعدادها که از درون نظام آموزش و پرورش رشد می‌کنند باید در درون نظام تعلیم و تربیت بمانند و از این جهت ان‌شاءالله این استعدادها به عنوان معلم بر می‌گردند و در خدمت نظام تعلیم و تربیت خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی