Web Analytics Made Easy - Statcounter

یه گزارش خبرگزاری فارس از گچساران علیرضا اتابک در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: باید تمام دستگاه های اجرایی با هم‌تعامل داشته و در راه خدمت به مردم گام بردارند .

وی بیان کرد: تمام مسئولان و دستگاه های اجرایی نیروهای نظام‌مقدس جمهوری اسلامی هستند و به عنوان خادم ملت در دولت حضور داشته و باید رسالت خود را به بهترین شکل انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گچساران تصریح کرد: نباید هیچ چیز تعامل بین دستگاه های اجرایی را کم کند و مدیران بدانند تا آخرین لحظه که در پست خود قرار دارند باید به مردم خدمات ارائه دهند.

اتابک عنوان کرد: نظام‌ جمهوری اسلامی ایران‌دشمنان قسم خورده ای دارد که از هر روزنه ای برای ایجاد نفوذ و رسیدن به هدف های شوم خود استفاده می کنند‌

وی گفت: دشمنان و مستکبران جهانی بدانند خونهای بسیاری بر ای انقلاب اسلامی و آرمان های آن از سوی مردم هدیه شده و مناسبت های مهمی نیز بااین خونها در تاریخ رقم خورده است.

فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: ۱۳ آبان‌ نماد بزرگ‌مبارزه با استکبار جهانی می باشد که با غیرت مثال زدنی جوانان ما رقم خورده و باید این‌مناسبت را گرامی داشت.

اتابک بیان کرد: باید تمام دستگاه های اجرایی پروژه ها و پیشرفت و تخصیص اعتبارات آنها را بررسی و به فرماندار ی اعلام کنند.

وی با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل، افزود: امروزه ما بایک‌جنگ نرم روبرو هستیم و باید آمادگی کامل را با آن در تمام حوزه ها و حالت ها داشته باشیم.

فرماندار گچساران ادامه داد: ادارات باید تمام کارمندان خود را که تا کنون واکسن دریافت نکردند برای تزریق معرفی کرده تا هر چه زودتر واکسناسیون آنها انجام شود.

اتابک اضافه کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و امکان بارش های باران دستگاه ها آمادگی لازم را جهت هر گونه پیشامد داشته باشند.

وی گفت: باید فرزندان و خانواده شهدا بیشتر از همیشه مورد کرامت قرار گرفته تا دیگر شاهد اتفاق دلخراشی در این‌خصوص نباشیم زیرا خانواده شهدا و جانبازان بر گردن‌ما حق بزرگی دارند.

 

 حجت الاسلام امین حجازی در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: باید ۱۳ آبان و ۱۹ آبان را با رعایت دستورالعمل ها آین دو رویداد مهم را بزرگ بشماریم.

وی بیان کرد: انسان باید ایمان به خالق داشته باشد زیرا کسی عالم راحل و مدیریت و تحت نظر دارد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: دوربین‌مخفی خالق خیلی قوی تر از دوربین‌های پیشرفته دست انسان می باشد پس بدانید تمام اعمال ضبط خواهد شد.

حجت الاسلام حجازی با اشاره به اینکه انسان باید پی به تفاوت خود با دیگر مخلوقات ببرد، عنوان کرد: انسان باید بتواند حکومت را به عقل داده و از این نعمت خود به خوبی و در راه رضای خدا استفاده کند.

وی گفت: با خدا معامله کنید تا دنیا آخرت را داشته باشید

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ۱۳ آبان مبارزه دستگاه های اجرایی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌ شرقی از انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز برای نمایش در نمایشگاه روز جهانی موزه‌ها خبر داد.

احمد حمزه‌زاده روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در جلسه هماهنگی برای برنامه‌ریزی‌های نمایشگاهی به‌ مناسبت روزجهانی موزه‌ها انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز انجام خواهد شد که این نمایشگاه به مناسبت روز جهانی موزه‌ها در محل موزه آذربایجان‌ از روز ۲۹ اردیبهشت افتتاح شده و به مدت سه ماه دایر خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی ادامه داد: ابتکار بسیار زیبایی برای برگزاری نمایشگاه در سرتاسر ایران به مناسبت روز جهانی موزه‌ها انجام شده است که برگزاری تورهای کودک محور با توجه به شعار «موزه‌داری برای پژوهش و آموزش» از جمله این برنامه‌ها در آذربایجان‌ شرقی است.

وی اظهار کرد: تعداد ۱۱ استان برای انتقال اموال نفیس موزه ایران باستان انتخاب شده‌اند که آذربایجان‌ شرقی با دریافت اشیای نفیس مرتبط با منطقه آذربایجان از جمله چینی‌های آبی و سفید رنگ و سکه‌های ضرب تبریز، میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان در روز جهانی موزه‌ها واقع در موزه آذربایجان تبریز خواهد بود.

وی گفت: همچنین یافته‌های جدید باستان شناسی در تپه چمن لیلان نیز در نمایشگاه روزجهانی موزه‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد که تاریخ اکتشاف و بهره‌برداری از فلز مس را به ۲۰۰۰ سال قبل‌تر در جهان منتقل می‌کند.

به‌ گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نیروی انتظامی آذربایجان‌ شرقی تمهیدات امنیتی برای حفظ امنیت موزه‌ها در نمایشگاه‌های روز جهانی موزه‌ها در کل استان به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • ۴ سازه‌ تاریخی آب ایران در انتظار ثبت جهانی
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است