Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صحت با بیان اینکه ثبت نام از روز گذشته در سایت event.bsjmajazi.ir آغاز شده است، گفت: ۱۱ آبانماه جاری از ساعت ٤ بعد ازظهر پذیرش انجام خواهد شد و ١٢ آبان از ساعت ٨ صبح مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس یادآور شد: روال این رویداد ٤٨ ساعته و شیوه عملکرد آن ماراتون محور است و موضوعات در روز افتتاحیه به صورت یکباره به گروه‌ها اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحت با بیان اینکه در این رویداد گروه‌ها در قالب ٣ تا ٥ نفره به رقابت می‌پردازند، گفت: رقابت کنندگان ١٣ و ١٤ آبان اجازه خروج از محل رویداد را ندارند و نهایتاً تا ساعت ١٠ سیزدهم آبانماه باید خروجی کار خود را به هیئت داوران تحویل دهند. او ادامه داد: با تحویل کار به هیأت داوران، بلافاصله کار داوری آغاز خواهد شد و تا ساعت ٩ صبح ١٤ آبان داوری‌ها به پایان می‌رسد و آئین اختتامیه این رویداد نیز پس از آن برگزار و تیم‌های برتر اول تا سوم هر رشته مشخص می‌شوند.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: به تیم اول جایزه ٧ میلیون تومانی، تیم دوم جایزه ٥ میلیون تومانی و تیم سوم جایزه ٣ میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

صحت با بیان اینکه نفرات برتر این مرحله از رویداد، هفته بسیج به تهران اعزام خواهند شد، گفت: نفرات برتر هر تیم در تهران ساپورت مالی می‌شوند تا ایده آنها به تجاری سازی برسد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت فضای مجازی به عنوان یک فضای مهم، جدی و استراتژیک، خاطرنشان کرد: ریشه تمام موضوعاتی که در دنیا اتفاق می‌افتد از فضای مجازی است. سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب طی دو سال گذشته تاکنون نیز نشان از اهمیت فضای مجازی دارد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس تصریح کرد: از آنجا که فرمایشات مقام معظم رهبری برای ما به عنوان یک دستور است، لذا این رویداد برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

صحت با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که حداقل ٥٠ تیم در این رویداد شرکت کنند از همکاری مرکز فناوری و مرکز رشد تولیدات نرم جهاد دانشگاهی فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، شهرداری و معاونت فرهنگی شهرداری شیراز، کارخانه نوآوری شیراز، اداره کل ارتباطات و اطلاعات در فارس، سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در برگزاری این رویداد قدردانی کرد.

کد خبر 5337367

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سپاه فجر فارس رسانه دیجیتال بسیج ویروس کرونا بوشهر هفته وحدت بنزین آمار کرونا جایگاه سوخت اردبیل کرمانشاه خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا گرگان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد

نوید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آغاز رویداد شروع در کردستان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد یک روزه و در راستای اهداف مربوط به توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد نیازهای فناورانه از طریق شرکت‌ها به صورت مساله محور مطرح می‌شود و دانشجویان و یا هر یک از اعضای هیأت علمی ایده‌ای در این حوزه داشته باشند، به شرکت معرفی خواهد شد.

مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان ادامه داد: شرکت مورد نظر با صاحب ایده وارد مذاکره خواهد شد و در صورتی که ایده مطرح شده قابلیت تأمین نیاز شرکت را داشته باشد، از طریق تسهیلات و یا کمک بلاعوض، صاحب ایده را حمایت خواهد کرد.

رضایی با اشاره به اینکه این رویداد در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده، عنوان کرد: این رویداد برای نخستین بار در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان و اعضای هیأت علمی علاقمند و صاحب ایده برگزار می‌شود.

وی مزایای شرکت در این جشنواره را آشنایی با فضای کار اشتراکی، فضای کارگاهی، خدمات مالی، ایجاد شبکه ارتباطی، آموزش و توانمندسازی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه در قالب انجام پروژه‌های علمی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعدادهای علمی کشور و تبدیل خلاقیت و دستاوردهای علمی به محصولات قابل ارائه به بازار است.

کد خبر 6098366

دیگر خبرها

  • اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در استان فارس
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت