Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهید رحیم آنجفی یکی از افتخارات بزرگ استان مرکزی است و امروز نیاز است این شهید بزرگوار به نسل جوان معرفی شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی با اشاره با سالگرد شهادت سردار شهید رحیم آنجفی افزود: استان مرکزی از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی سهم بسزایی در حوادث و حماسه های انقلاب داشته و عملکرد استان در دفاع از ارزش های اسلامی در مقاطع مختلف بسیار چشمگیر بوده که البته نیاز به تبیین دارد تا نسل جوان بداند مردم این استان تا چه اندازه برای به تثبیت رسیدن انقلاب اسلامی و ایجاد دستاوردهای عظیم در کشور نقش مهمی ایفا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: یکی از مقاطعی که استان مرکزی نقش بسیار اثرگذاری داشته دفاع مقدس بوده و حضور اقشار مختلف مردم بسیار پر رنگ است که بسیاری از شهدا و فرماندهان شاخص دفاع مقدس تربیت شدگان این دیار مقدس هستند و این نشان دهنده پیشتازی استان حضرت امام(ره) در فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی و شهادت است.

کریمی گفت: این ایام یادآور دلاوری ها و مجاهدت های شهید رحیم آنجفی به عنوان یکی از شهدای شاخص و فرماندهان برتر دفاع مقدس استان مرکزی است که نام و رشادت های این شهید بزرگوار همچون ستاره ای پرفروغ در تاریخ استان و دفاع مقدس می درخشد. سردار شهید رحیم آنجفی از جمله رزمندگان مخلص و فرماندهانی زبده و توانمند بود که از ابتدای تشکیل سپاه پاسداران وارد این نهاد مردمی و انقلابی شد و نقش موثری در دفاع از ارزش های اسلامی و پاسداری از انقلاب اسلامی ایفا نمود.

وی افزود: شهید رحیم آنجفی با روحیه و رفتار برجسته ای که داشت به عنوان یک الگو برای همه رزمندگان مورد توجه بود و در تربیت نوجوانان انقلابی نقشی مهم و اساسی داشت. شهید آنجفی در زمان شکل گیری حوادث کردستان با حضوری تاثیرگذار در ماموریت بانه و سردشت منشاء خیرات فراوانی بود. با انگیزه وارد شدن در انجام ماموریت ها از ویژگی برجسته شهید آنجفی بود و این روحیه را تا پایان حیات با برکت خود حفظ کرد.

کریمی افزود: انقلابی، توانمند، پرتلاش و شوخ طبع و در عین حال مقتدر بودن از ویژگی های برجسته شهید رحیم  آنجفی بود و آنچنان رابطه صمیمی با رزمندگان اسلام داشت که او را عمو رحیم خطاب می کردند و در واقع مجاهدت ها و رشادت های این فرمانده زبانزد خاص و عام بود. گردان ها و رزمندگان سایر استان ها همواره از این شهید به نیکی یاد می کردند و امروز نام این شهید در بین فرماندهان و رزمندگان زنده است.

وی افزود: تقوا، ادب، هوشیاری، تعهد و شجاعت شهید رحیم آنجفی از دیگر ویژگی های ایشان بود که او را به یکی از افتخارات بزرگ استان مرکزی تبدیل کرده و امروز نیاز است این شهید بزرگوار به نسل جوان معرفی شود و بهترین روش آن زبان هنر است. خوشبختانه ستاد کنگره شهدای استان مرکزی از شش سال پیش علاوه بر انجام اقدامات زیرساختی با تولیدات فاخر هنری گام های بلندی برای معرفی شهدا و رزمندگان استان برداشته اما با توجه به گستردگی کار نیاز به توجه بیشتر دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سپاه روح الله، سردار کریمی گفت: امروز به برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت های نیروهای مسلح در اوج اقتدار دفاعی هستیم و با مجاهدت ها و تلاش های گسترده شاهد رشد و شکوفایی قدرت دفاعی‌مان در عرصه‌های گوناگون هستیم. یکی از مهمترین درس هایی که امروز باید از دفاع مقدس در گام دوم انقلاب فرا گرفت و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد ولایتمداری، توجه به حضور و مشارکت مردم و بسیج مردمی برای مقابله با مشکلات و حاکم شدن روحیه جهادی و انقلابی در بخش های مدیریتی کشور است.

ایسنا/

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شهید رحیم آنجفی استان مرکزی دفاع مقدس مجاهدت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

محمد محبی بازیکن سابق استقلال در اولین فصل حضور درلیگ برتر گزینه بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه و بهترین بازیکن تازه وارد این لیگ انتخاب شده است.

در کنار محمد محبی، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه وارد لیگ برتر روسیه انتخاب شده‌اند. حتی رسیدن یکی از عناوین به محمد محبی موجب افزایش قیمت این بازیکن از سوی باشگاه روستوف خواهد شد.

باشگاه روسی محمد محبی را ۶۵۰ هزار یورو از باشگاه سانتاکلارا خریداری کرده و هم اکنون حدود قیمت فروش محبی ۲ میلیون ۵۰ هزار یورو تعیین شده است.

بدون شک این عناوین در آینده نزدیک موجب افزایش قیمت فروش محمد محبی و هم چنین دستمزد این بازیکن خواهد شد. محمد محبی به تازگی از بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد و به نظر باشگاه استقلال در تلاش برای جذب این بازیکن است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر شهید رحیم هژبر قشونی
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است