Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نعمتی هنوز برای پرسپولیس به میدان نرفته است

علی نعمتی همچنان منتظر فرصتی برای حضور در ترکیب پرسپولیس است.

به گزارش طرفداری، علی نعمتی که با تلاش فراوان در نقل و انتقالات تابستانی از پدیده جدا و پرسپولیسی شد، این روزها بدون سروصدا در تمرینات این تیم حاضر شده و برای حضور در ترکیب، منتظر نظر مثبت یحیی گل محمدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب این که در فصل جاری خلاف فصل قبل، به جز رضا اسدی هنوز بازیکنان تازه وارد پرسپولیس نتوانسته اند خود را به ترکیب اصلی برسانند. در فصل قبل تمام بازیکنان تازه وارد پرسپولیس از همان بازی اول به کار گرفته شدند و خیلی زود نیز جای خود را پیدا کردند. از حامد لک و سعید آقایی گرفته تا سرلک و آل کثیر. اما در فصل جاری این اتفاق رخ نداده و به جز رضا اسدی که به عنوان بازیکن اصلی به میدان می رود و حامد پاکدل که گزینه تعویضی است، بقیه خریدها هنوز در هیچ کدام از بازی ها به میدان فراخوانده نشده اند که این موضوع تا حدی عجیب به نظر می رسد. 

به هر روی باید دید علی نعمتی در بازی خانگی امروز مقابل نساجی به میدان می رود یا همچنان باید در انتظار باشد.

 

بیشتر بخوانید:

دو مدافع جدید پرسپولیس و 180 دقیقه نیمکت نشینی

 

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس شرکت هنگ کنگی مشکلی ندارد؟ بفرمایید، این اولین مشکل! + سند گل مهدی طارمی به سانتا کلارا در لیگ کاپ پرتغال (سانتا کلارا 3-1 پورتو) تداوم خشم مورینیو؛ خط خوردن نام ویار، دیاوارا، مایورال و رینولدز از لیست رم برای بازی با کالیاری کریستیانو رونالدو و تمسخر تاکتیک های سولسشر پس از گلزنی لیورپول مقابل منچستریونایتد / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!

به گزارش ورزش سه، دیدار شمس‌آذر و پیکان امروز در حالی برگزار خواهد شد که ترکیب دو تیم نسبت به نیم فصل نخست تغییرات زیادی داشته و چهره‌هایی جدید در این مسابقه تاثیرگذار خواهند بود.

در بازی رفت ستاره تیم شمس‌آذر رحمان جعفری روی نیمکت حضور داشت اما در دقیقه 56 به زمین آمد و تک گل این تیم را به ثمر رساند، او در این مسابقه حضور ندارد و آماده است که در ترکیب تراکتور مقابل استقلال به میدان برود.

علی‌اصغر اعرابی وینگر تکنیکی شمس‌آذر در بازی رفت در کنار عیسی مرادی قرار داشت و عملکرد خوبی هم در جریان مسابقه و بیشتر حملات این تیم روی نفوذهای این بازیکن صورت گرفت، او هم در نیم فصل به سپاهان پیوست و غایب دیگر شمس‌آذر خواهد بود.

در ترکیب پیکان مهرداد بایرامی مهاجم با تجربه این تیم از ابتدا درون زمین قرار گرفت اما عملکرد خوبی نداشت و تعویض شد، منصور باقری کاپیتان پیکانی‌ها هم دیگر غایب نامداری است که در این مسابقه حضور نخواهد داشت.

در بازی امروز چهره‌های جدیدی به میدان خواهند رفت و جای خالی این بازیکنان را پر خواهند کرد، علی قربانی و محمدحسین فلاح دو بازیکنی هستند که بار هجومی تیم پیکان روی دوش آنها خواهد بود و فرشید اسماعیلی به جای منصور باقری رهبری شاگردان عنایتی را در میانه میدان در دست خواهد گرفت.

تیم سعید دقیقی اما بازیکن جدیدی در ترکیب اصلی نخواهد داشت و با همان بازیکنان نیم فصل نخست و ثبات بیشتری مقابل پیکان به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!