Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@20:14:19 GMT

انتصابی جدید در سازمان تعزیرات

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۹۷۶۶

انتصابی جدید در سازمان تعزیرات

«علی طاهری کدخدا» با حکم معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان مدیرکل حوزه ریاست و هماهنگی امور استان ها این سازمان منصوب شد.

 

 

به گزارش بازارنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات، با حکم احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، «علی طاهری کدخدا» به عنوان مدیرکل حوزه ریاست و امور استان ها این سازمان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، علیرضا مرآتی مدیرکل پیشین حوزه ریاست و امور استان ها سازمان تعزیرات از این پس به عنوان رئیس شعبه دوم عالی به خدمت خود ادامه می دهد.

 

پایان پیام//

برچسب ها: تعزیرات ، وزارت دادگستری ، انتصابات جدید لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000PVV

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تعزیرات وزارت دادگستری انتصابات جدید سازمان تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

علی محبوب پور با حضور در زندان زرند، با تمامی زندانیان حوزه‌ی قضایی کوهبنان دیدار نمود و زندانیان، ضمن بیان مشکلاتشان، بصورت چهره به چهره با رییس حوزه قضایی کوهبنان، دیدار نمودند واز دستورات قانونی برای برخورداری از ارفاقات و مشاوره حقوقی مورد تقاضا برخوردار شدند.

علی محبوب پور، در این بازدید و رسیدگی قضایی که ۳ ساعت به طول انجامید، بازدید‌های هدفمند از زندان، و رسیدگی قضایی به امور زندانیان را از جمله برنامه‌های مهم ابلاغی رئیس کل دادگستری استان کرمان، در امور زندان و زندانیان برشمرد و مطرح نمود: حداقل در طی هر ماه یک مرتبه از زندان، بازدید داریم و ضمن بررسی عملکرد شعب حوزه قضایی، پیرامون پرونده‌های زندانی با زندانیان دیدار و پاسخگوی درخواست‌ها و سوالات آنان هستیم و به تقاضا‌های آنان رسیدگی خواهیم کرد.

رئیس دادگستری کوهبنان افزود: زندانی و بازداشت نمودن، به عنوان آخرین گزینه در طی رسیدگی به جرایم نمی‌باشد و بر ما قضات لازم است برای جرایم غیر مهم و خصوصا غیر عمد، زندان را در صورت ضرورت بعنوان آخرین گزینه مد نظر قرار دهیم.

رییس دادگستری کوهبنان گفت: پس از این که حکم زندان را صادر شد این پایان کار قضایی نیست بلکه موضوع مهم نظارت بر وضعیت زندانی در زندان می‌باشد، و بهتر است که پرونده‌های زندانی دار، روی میز ما قضات باشد و امور زندانی را مرتبا رصد شود چنانچه ندامت و پشیمانی از جرم انجام شده و انگیزه بازگشت به جامعه، را در فرد زندانی، مشاهده نمودیم، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی نسبت به بازگشت این افراد به جامعه اقدام نماییم.

محبوب پور افزود: زندانیان جرایم خاص و خشن، سارقین سابقه دار و حرفه‌ای، نافیان امنیت و آسایش مردم و جرایمی از این قبیل، از امتیازات و ارفاقات قانونی برخوردار نمی‌شوند و این اقدام فقط وفقط برای حفظ آرامش و آسایش مردم می‌باشد.

 وی خاطر نشان کرد: برای زندانیان فاقد سابقه، جرایم غیر مهم و غیر عمد، هیچگونه اصراری بر نگهداشتن فرد در زندان نداریم.

رییس دادگستری کوهبنان، پدر پایان گفت: از تمامی خیران، گروه‌های جهادی ونهاد‌های خیریه و خدمات رسان، درخواست می‌نمایم، تا نسبت به کمک‌های موثر به خانواده‌های مستحق زندانیان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • وقف به عنوان یک سنت حسنه با دانش‌های جدید آمیخته شده است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند