Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوع حل مشکل اتباع ایرانی در مرز بلاروس در دستور کار وزارت امور خارجه است و ما تا بازگرداندن اتباع گرفتار خود و حل مشکلات آنان از تلاش دست برنمی‌داریم.

سعید خطیب زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره آخرین وضعیت‌ اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس گفت: تهران و مینسک هر دو در حال بررسی وضعیت اتباع ایرانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وزارت امورخارجه به محض مطلع شدن از موضوع، سفارت ایران را در جریان گذاشت تا در یافتن اتباع ایرانی تلاش کنند، اظهار کرد: سفیر ما تلاش کرد و همکاران ما در آنجا مرز مستقر شده و جلسه گذاشتند و شب هم آنجا ماندند.

سخنگوی وزارت خارجه با ضدونقیض خواندن اخبار در مورد اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی، افزود: برخی از آنها در نقاطی هستند که پیدا کردنشان تا روز گذشته مشکل بود.

خطیب زاده تاکید کرد که وزارت خارجه در تلاش برای بازگرداندن اتباع خود است و تا برگرداندن آنها، این موضوع در دستور کار وزارت خارجه قرار دارد./ ایرنا
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مرز بلاروس اتباع ایرانی وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است