Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:03:06 GMT

رئیس پارلمان کویت در راس هیاتی به قطر رفت

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۰۰۲۳

رئیس پارلمان کویت در راس هیاتی به قطر رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، مرزوق علی الغانم رئیس مجلس کویت و هیات همراه او طی سفری رسمی دو روزه وارد دوحه شدند.

الغانم و هیات همراهش که قرار است با «تمیم بن حمد آل ثانی»، امیر قطر دیدار کنند، در فرودگاه بین المللی دوحه مورد استقبال «حسن الغانم»، رئیس مجلس شورای قطر، «حمدة السلیطی»، نائب رئیس مجلس شورای قطر، «احمد الفضاله»، دبیرکل مجلس شورای قطر و «حفیظ العجمی»، سفیر کویت در دوحه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ رئیس مجلس کویت در این سفر با امیر قطر دیدار خواهد کرد و برگزاری موفقیت آمیز نخستین انتخابات پارلمانی قطر که دوم اکتبر برگزار شد را به او تبریک خواهد گفت.

قرار است رئیس مجلس کویت گفتگوی رسمی نیز با رئیس مجلس شورای قطر با تمرکز بر روابط و همکاری بین پارلمان کویت و قطر داشته باشد.

هماهنگی مواضع مشترک درخصوص نشست های پارلمانی قاره ای و بین المللی آتی و در راس آن کنفرانس اتحادیه پارلمانی بین المللی که اواخر ماه نوامبر در مادرید برگزار می شود، از دیگر محورهای گفتگوی رؤسای مجلس کویت و قطر خواهد بود.

کد خبر 5337390

منبع: مهر

کلیدواژه: قطر کویت دوحه قطر ایالات متحده امریکا عراق افغانستان روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین لبنان سوریه ترکیه انتخابات عراق طالبان ایران عربستان سعودی سودان مجلس شورای قطر مجلس کویت رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم