Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@00:00:26 GMT

منطقه ۱۹ صاحب بیمارستان دولتی می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۰۰۴۱

منطقه ۱۹ صاحب بیمارستان دولتی می‌شود

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران طی دیدار با اهالی در مسجد چهارده معصوم(ع) با هدف بررسی خواسته‌های ساکنان منطقه ۱۹، خواستار تعامل مستمر شهرداری منطقه با شورا برای ساخت و بهره‌برداری هرچه زودتر پروژه بیمارستان شد. او گفت: «فرایند طولانی صدور پروانه‌های ساختمانی یکی از دلایل این تأخیر است و با توجه به اینکه مرحله‌ای از صدور پروانه مربوط به شهرداری و نظام مهندسی می‌شود، در حال پیگیری کاهش این بازه زمانی و تسریع در صدور پروانه‌ها در شورا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخذ تأییدیه آتش‌نشانی برای ساخت ساختمان‌ها و تعیین نقشه نیز فرایندی زمانبر است که امیدواریم با طرح این موضوع در صحن شورا، این مشکل برطرف شود.» در ادامه «علی توکلی» شهردار منطقه ۱۹ گفت: «این بیمارستان طی توافق انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی تهران و اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در زمینی به مساحت ۱۱ هزارمترمربع ساخته خواهد شد و به‌زودی شاهد کلنگ‌زنی این پروژه با دعوت از شهردار تهران خواهیم بود.»

کد خبر 634111 برچسب‌ها حمل و نقل همشهری محله منطقه ۱۹ بیماری - بیمارستان مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل همشهری محله منطقه ۱۹ بیماری بیمارستان مجلس شورای اسلامی منطقه ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عضو شورای شهر بودن به‌دلیل وسعت دایره تصمیمات و نظارت، همچنین بیشتر بودن تأثیرات دراز مدت شورا بسیار دشوار است.

احمدرضا مصور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: نهم اردیبهشت در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز شوراها نام‌گذاری شده است که نشان از توجه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به جایگاه و منزلت شورا و اتکا بر خرد جمعی در رفع مشکلات جوامع محلی دارد.

وی افزود: عضو شورای اسلامی شهر بودن به‌دلیل وسعت دایره تصمیمات و نظارت، همچنین بیشتر بودن تأثیرات دراز مدت شورا بسیار دشوار است.

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سامانه سوت‌زنی شورا تصریح کرد: به‌طور روزانه تعداد محدودی مراجعه به این سامانه وجود دارد که بعضی از آن‌ها قابل استفاده و مهم بوده و مورد پیگیری قرار گرفته شده و بعضی دیگر نیز غیرقابل تأثیر بوده و اهمیت چندانی نداشته است.

مصور با اشاره به وظیفه سنگین مسئولان در حوزه مدیریت شهری تصریح کرد: در مسیری پیش می‌رویم که باید در صورت بروز اشتباه یا مشکلی جسارت عذرخواهی و حل مسائل پیش‌آمده را داشته باشیم تا بتوانیم به نقطه‌ای مطلوب دست پیدا کنیم و وظیفه شوراها نیز همین است.

کد خبر 748399

دیگر خبرها

  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است