Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت: هیچ کشتارگاهی حق ندارد که مرغ‌های تولیدی خود را مستقیم در بازار پخش کرده یا به فروش برساند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور بعدازظهر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، با انتقاد از کم‌کاری سازمان صمت در حوزه مقابله با قاچاق مرغ اظهار داشت: هیچ کشتارگاهی حق ندارد که مرغ‌های تولیدی خود را مستقیم در بازار پخش کرده یا به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: معضل حمل مرغ‌های زنده و گرم از استان قزوین به استان‌های همسایه تنظیم بازار مرغ را در استان بسیار سخت کرده و به همین خاطر باید تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان‌های جهاد کشاورزی، صمت و کشتارگاه‌ها برای جلوگیری از خروج خودروهای حامل مرغ امضا شود.

جمالی‌ادامه داد: در حال حاضر هیچ کنترل و نظارتی بر خودروهای حامل مرغ وجود ندارد و همین مشکل سبب جولان بیشتر آنها در محورهای مواصلاتی استان قزوین شده و به همین خاطر از مدیران دستگاه‌های یادشده انتظار دارم با حداکثر قاطعیت با این معضل برخورد کنند.

اختلاف قیمت گوشت قرمز ناشی از کم‌کاری سازمان صمت و اتاق اصناف است

استاندار قزوین همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از روند پخش نهاده‌های دامی در برخی شهرستان‌ها گفت: سازمان جهاد کشاورزیم مسئول اصلی توزیع نهاده‌های دامی است که این سازمان مکلف است با نظارت فرمانداران اقدام به توزیع نهاد در بازار کند تا قیمت نهاده‌های دامی در بازار، دامداری‌ها و مرغداری‌ها دچار نوسان نشود.

جمالی‌پور در ادامه از اختلاف قیمت‌های بالا در بازار گوشت قرمز انتقاد کرد و افزود: کالاهای اساسی و اقلام عمومی مانند گوشت قرمز باید به قیمت مصوب عرضه شود و در این حوزه هر گونه مشاهده اختلاف قیمت ناشی از کم‌کاری سازمان صمت، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه است.

وی با اشاره به چندنرخی بودن برخی کالاها در بازار ادامه داد: این معضل مشکلات زیادی را برای ما درست کرده که گزارش اثرات اقتصادی و سیاسی منفی چند نرخی بودن محصولات و کالاهارا برای وزارت‌خانه‌های مربوطه ارسال کردیم.

حمل‌ونقل بار تجاری از پایانه‌های استان قزوین ممنوع شد

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین در ادامه با اشاره به جابه‌جایی برخی محموله‌های تجرای توسط ناوگان حمل‌ونقل در پایانه‌های مسافربری و باری گفت: حمل و جابه‌جایی بار تجاری از پایانه‌های یادشده ممنوع است و جابه‌جایی هر گونه بار کالای تجاری فقط توسط اداره پست انجام شود.

جمالی‌پور ادامه داد: همچنین برای مقابله اثرگذار با قاچاق کالا باید نظارت بر حمل مرسوله‌های تجاری در پایانه‌های باری و مسافری استان تشدید شود و همه دستگاه‌های اقتصادی استان در این حوزه موظف به نظارت هستند.

مرغ در بازار قزوین گران می‌شودچرا خرید مرغ در بازار قزوین صفی شد؟استاندار قزوین: گران‌فروشی و کم‌فروشی مرغ پذیرفته نیست / ورود تعزیرات به بازار مرغ اجباری شد

همه دستگاه‌ها به وظایف قانونی خود در مقابله با قاچاق عمل کنند

رئیس اداره مقابله با قاچاق کالای فرماندهی انتظامی استان قزوین هم در این جلسه با اشاره به لزوم هماهنگی دستگاه‌‌های اجرایی برای مقابله با قاچاق کالا و ارز گفت: نیروی انتظامی از تمام توان خود برای پایش و رصد حمل‌ونقل محموله‌های مختلف در استان قزوین استفاده می‌کند و بهتر است باقی دستگاه‌ها هم به وظایف قانونی خود در این حوزه عمل کنند.

سرگرد علیرضا محمدی اضافه کرد: نیروی انتظامی هر روز در حوزه مقابله با کشفیات بهتر از گذشته عمل می‌کند؛ اما باید برای مقابله با قاچاق کالا و ارزهای دیجیتال زمینه‌های قاچاق از بین برده شود و انگیزه این کار به حداقل برسد.

وی ادامه داد: قوه قضائیه در حوزه رسیدگی به پرونده‌های قاچاق همکاری عالی با نیروی انتظامی دارد و خوشبختانه با تعامل شکل‌گرفته بین دستگاه قضایی و ناجا پرونده‌های قاچاق کلان خیلی زود به نتیجه می‌رسند که همین موضوع میزان بازدارندگی را برای مقابله با قاچاق کالای کلان افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مقابله با قاچاق کالا قاچاق کالا استان قزوین برای مقابله دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !