Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: موضوع حل مشکل اتباع ایرانی در مرز بلاروس در دستور کار وزارت امور خارجه است و ما تا بازگرداندن اتباع گرفتار خود و حل مشکلات آنان از تلاش دست برنمی‌داریم.

سعید خطیب زاده درباره آخرین وضعیت‌ اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس گفت: تهران و مینسک هر دو در حال بررسی وضعیت اتباع ایرانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وزارت امورخارجه به محض مطلع شدن از موضوع، سفارت ایران را در جریان گذاشت تا در یافتن اتباع ایرانی تلاش کنند، اظهار کرد: سفیر ما تلاش کرد و همکاران ما در آنجا مرز مستقر شده و جلسه گذاشتند و شب هم آنجا ماندند.

سخنگوی وزارت خارجه با ضدونقیض خواندن اخبار در مورد اتباع ایرانی گرفتار در مرز بلاروس و لیتوانی، افزود: برخی از آنها در نقاطی هستند که پیدا کردنشان تا روز گذشته مشکل بود.

خطیب زاده تاکید کرد که وزارت خارجه در تلاش برای بازگرداندن اتباع خود است و تا برگرداندن آنها، این موضوع در دستور کار وزارت خارجه قرار دارد.

   

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: سخنگوی وزارت امور خارجه مرز بلاروس اتباع ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدحالی چند تن از هواداران تراکتور

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی در رابطه با بدحالی چند تن از هواداران تراکتور در دیدار با ذوب آهن توضیحاتی ارائه کرد.

شب گذشته تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از سد ذوب‌آهن گذشت و به جمع ۸ تیم پایانی راه پیدا کرد. در خلال بازی چند تن از تماشاگران تراکتور از شدت ناراحتی بدحال شدند که در این میان یکی از آنان به علت وخامت حالش توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد.

وحید شادی‌نیا، در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با این موضوع اظهار کرد: مطابق گزارش‌های دریافتی به غیر از یک تماشاگر که به دلیل شرایط بد جسمانی‌اش به بیمارستان شهید مدنی تبریز منتقل شده، بقیه تماشاگران بدحال این مسابقه به صورت سرپایی در ورزشگاه درمان شدند. هوادار انتقال داده شده به بیمارستان هم تحت معالجه بوده و جای نگرانی وجود ندارد.

او ادامه داد: همچنین «گریگول» بازیکن ذوب آهن از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود که شب گذشته در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز بستری شد و در حال حاضر مرخص شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکل تورم با افزایش تولید از بن بست خارج می‌شود
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • تلاش‌ها برای پیدا شدن جسد فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان