Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه پنجم آبان ماه در ابتدای معاملات با رشد ۱۳۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۴ هزار واحد قرار گرفت و در پایان معاملات شاخص کل با رشد ۹ هزار و ۴۹۷ واحدی نسبت به روز قبل در تراز یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۹۴۹ واحدی متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ایجاد رونق در بازار سهام به واسطه لغو قیمت گذاری دستوری

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «کگل» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «فولاد»، «فسبزوار» و «کیمیاتک» سه نماد پر تراکنش بودند.



شاخص هم وزن نیز با اُفت ۵۱ واحدی بر روی پله ۳۷۶ هزار و ۴۶۸ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ میلیارد و ۷۷۰ میلیون سهم به ارزش ۲ هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان رسید.



شاخص فرابورس هم با رشد ۱۳۷  واحدی روی پله ۱۹ هزار و ۸۰۸ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد یک میلیارد و ۴۰ میلیون سهم به ارزش ۸۳۴ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های فولاد، کگل و فملی به ترتیب با ۳۱۵۲.۸۳، ۱۳۷۶.۳۵ و ۹۰۰.۸۸ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. شنفت، امین و شبریز به ترتیب با ۱۷۹.۶۱، ۱۲۶.۶۲ و ۱۰۷.۶۱ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیرگذار در فرابورس

نماد‌های آریا، زاگرس و هرمز ترتیب با ۶۱.۲۵، ۳۱.۳۷ و ۱۵.۸۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند. سمگا، شپاس و دی، به ترتیب با، ۹.۶۵، ۳.۷۳، ۳.۰۵ واحد، بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه فلزات اساسی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴۱۲ میلیارد تومان به خود اختصاص دادند. کانه فلزی، شیمیایی و خودرو در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های رانفور، کالا و غاذر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های قلرست، لپارس و خنصیر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های فرابورس، اتکای و حآفرین بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های تاپیکش، کتوکا و سمگا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های کمند، پارند و افران و بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های دپارسح، لپارس و خنصیر در بورس تهران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، اراد ۵۰ و آسامید بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های اعتماد، سمگا و اوصتا در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های کمند، فولاد، پالایش بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کمند، خودرو و فولاد بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.


همچنین اراد ۷۸۴، اراد ۸۷۴ و اتکای بیشترین ارزش معامله و نماد‌های اتکای، سپیدما ۴ و کرمان بیشترین حجم معامله را در فرابورس ایران تجربه کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران جای گذاشتند فرابورس ایران بیشترین افزایش میلیارد تومان بیشترین تاثیر بورس تهران سهام شرکت بیشترین ارزش تجربه کردند کاهش قیمت شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) با کاهش 3 هزار و 902 واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۹۲۴ واحد ایستاد.

به گزارش مشرق، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۴۳ واحد افزایش، به ۷۵۰ هزار و ۸۴۴ واحد و شاخص قیمت با ۲۴ واحد رشد به ۴۲۰ هزار و ۲۷۰ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۴ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

نمادهای فملی، فولاد، کچاد، فارس، کگل، شستا و رمپنا بیشترین اثر را بر شاخص بورس داشتند و همگی باعث افت شاخص شدند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۹۴ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۱۹۴ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس حدود ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۸ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای آریا، حسینا، ودی، هرمز، کرمان و شبصیر بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

دیگر خبرها

  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • بازار سرمایه هفته را کاهشی به پایان برد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • بورس همچنان ریزشی؛ سهامداران نگران شدند
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟