Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام اکبر میثاقیان قرار است مطالبات بازیکنان پدیده توسط باشگاه پرداخت شود

به گزارش طرفداری، اکبر میثاقیان سرمربی پدیده در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیمش در خصوص اینکه چرا سرمربی‌گری تیم پدیده را پذیرفته است؟ گفت:

آقای مهاجری در تیم خیلی زحمت کشیدند. مشکلاتی در تیم وجود دارد که باید حل شود. بازیکنان از شرایط خود ناراضی هستند و باعث شدند با باشگاه به اختلاف بیفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید ما خوش‌بین باشیم و فوتبال همین است. امیدوارم ما تلاش‌های آقای مهاجری را ادامه دهیم. این تیم هم مثل ابومسلم است و مطمئنم روزهای خوبی خواهیم داشت. ما زمانی که این تیم را به لیگ برتر آوردیم، می‌دانستیم که یک روز بعد از جدایی از تیم قرار است به جمع تیم برگردیم.

میثاقیان درباره صحبت‌های رضا مهاجری علیه او افزود:

من درباره این مساله زیاد صحبت نمی‌کنم. وقتی جایی نتوانی کار کنی، نمی‌توانی ادامه دهی. در فوتبال هیچ چیز معلوم نیست و در شهرخودرو به آقای مهاجری سخت گذشته بود.

سرمربی پدیده افزود:

ما قول گرفتیم که بازیکنان را راضی کنیم. آقای حمیداوی هم می‌خواهند شرایط بهتر شود. من با کادر فنی آقای مهاجری هم صحبت کردم که به تیم بیایند اما چون با آقای مهاجری رودربایستی دارند، فعلا کار خاصی انجام ندادند. فعلا من و یک نفر دیگر در تیم هستیم.

او درباره مطالبات بازیکنان پدیده گفت:

باشگاه گفته که مطالبات را پرداخت می‌کند و این جزو قوانین قرارداد است اما اگر مقداری تاخیر در پرداخت مطالبات بود، نباید خیلی ناراحت شویم.

میثاقیان در پاسخ سوالی در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و بازی کردن پدیده با 13 بازیکن افزود:‌

باید پنجره نقل و انتقالاتی باز شود و به ما قول دادند که این اتفاق رخ دهد.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس شرکت هنگ کنگی مشکلی ندارد؟ بفرمایید، این اولین مشکل! + سند گل مهدی طارمی به سانتا کلارا در لیگ کاپ پرتغال (سانتا کلارا 3-1 پورتو) تداوم خشم مورینیو؛ خط خوردن نام ویار، دیاوارا، مایورال و رینولدز از لیست رم برای بازی با کالیاری کریستیانو رونالدو و تمسخر تاکتیک های سولسشر پس از گلزنی لیورپول مقابل منچستریونایتد / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آقای مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: عاملان قتل جوان ۲۳ ساله در یک نزاع و درگیری در یکی از روستا‌های شهرستان حاجی آباد دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع درگیری در مراسم عروسی یک جوان ۲۳ ساله با ضربه چاقو به قتل رسیده و ۴ نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: حال ۳ نفر از مجروحان رضایت بخش و یکی از آنان نیز به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شد.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: قاتل که اهل یکی از استان‌های غربی کشور و مدت‌ها متواری بوده، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و پلیسی درحالی که قصد فرار با خودرو کرایه‌ای به خروج از استان را داشت دستگیر شد.

وی گفت: متهم صراحتا به جرم خود و قتل مقتول اعتراف کرد و ۳ متهم دیگر به عنوان عاملان اصلی درگیری نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم
  • فیلم| فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • واکنش محمد مهاجری به زندانی شدن یک وکیل دادگستری /یکسوی دعوا سعیدمرتضوی است و یکسو وکیلی شریف!
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند