Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

بر اساس آخرین آمار در حال حاضر ۱۸ جایگاه، بنزین یارانه‌ای با قیمت ۱۵۰۰ تومان در تهران عرضه می‌کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جایگاه ۱۴۵ یوسف آباد _ خیابان ولیعصر، جایگاه ۲۵۶ خیابان شهید بهشتی_ نبش پاکستان، جایگاه ۱۰۸ میرزای شیرازی_ نبش شاهین، جایگاه ۱۱۹ خیابان شریعتی_ بالاتر از مطهری، جایگاه ۱۱۵ میدان فردوسی بنزین یارانه ای عرضه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در جایگاه ۱۰۹ میدان خراسان، جایگاه ۱۷۰ ترمینال غرب، جایگاه ۲۳۰ همت غرب_ بعد از جنب آباد، جایگاه ۲۳۶ میدان آزادی_ ابتدای خیابان آزادی، جایگاه ۲۴۸ خیابان آزادی_ نبش خوش و جایگاه ۱۷۵ جاده خاوران_ کیلومتر ۸ بنزین یارانه ای عرضه می شود.

در جایگاه ۲۱۶ کمربندی سیمان تهران- فیروزآباد، در جایگاه ۲۴۴ جاده خاوران- شهرک کاروان- انتهای ۲۰ متری پایانه و در جایگاه مهستان ناحیه رباط کریم، جایگاه امام رضا ناحیه ورامین، جایگاه کوروش و انقلاب ناحیه پاکدشت و همچنین در جایگاه فیروزان در ناحیه دماوند بنزین یارانه‌ای عرضه می‌شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بنزین یارانه ای بنزین یارانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد