Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@19:02:53 GMT

دولت سیزدهم نیازمند نوسازی مدیریتی است

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۱۱۴۳

دولت سیزدهم نیازمند نوسازی مدیریتی است

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم عزیزی در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت در شهرک سعدی شیراز برگزار شد، افزود: مدیران فساد ستیز، مردمی، پاکدست، ارزشی و خدمت گذار باید زمام امور را در دست گیرند.

او با بیان اینکه باید به دولت فرصت دهیم که مدیران شایسته را به کار گیرد، افزود: در بخش قانون گذاری مجلس یازدهم تمام توان خود را بر حل مشکلات مردم و موضوعات مهم و محوری گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته در مقطعی در سال نخست شروع به کار این مجلس، با دولتی کم توان مواجه بودیم؛ دولتی که توانایی اجرای مصوبات مجلس را نداشت.

عزیزی ادامه داد: قانون جهش مسکن، مالیات بر خانه‌های خالی، تسهیل کسب و کار، قانون لغو تحریم‌ها و… در مجلس یازدهم تصویب شده و با اجرای آن می‌توان امیدوار بود که بخش بسیاری از مشکلات مردم حل و فصل شود.

او به برخی اقدامات در فارس نیز اشاره کرد و گفت: در فارس چند پروژه بزرگ همچون انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس کلید خورده؛ پروژه‌ای که نزدیک به ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

عزیزی اضافه کرد: در این پروژه بزرگ تخصیص آب به فارس ۲۹۰ میلیون لیتر بود که با رایزنی‌های انجام شده، این میزان را به ۴۰۰ میلیون لیتر رساندیم یعنی تقریباً ۳ برابر نیاز سالانه شهرستان شیراز که یک کار زیربنایی و مهم بود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نیاز سالانه شهرستان شیراز به آب حدود ۱۵۰ میلیون متر مکعب است، گفت: در حوزه ریل و راه با رایزنی‌های انجام شده قطعه یک و دو راه‌آهن شیراز بوشهر به مناقصه رفته و راه آهن شیراز گل‌گهر نیز از ماده ۴۸ خارج شد و دوباره به جریان افتاد ضمن اینکه آزادراه شیراز اصفهان تا شش ماهه نخست ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 5337488

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم عزیزی مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم ویروس کرونا بوشهر بنزین هفته وحدت جایگاه سوخت آمار کرونا اردبیل گرگان واکسن کرونا کرمانشاه پمپ بنزین لیگ برتر فوتبال ایران ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، احمد وحیدی، بعد از ظهر سه شنبه در شورای اداری استان تهران طی سخنانی با بیان اینکه تهران یک پنجم جمعیت کشور را در خود جا داده است، گفت: تقسیمات کشوری یک ابزار برای اداره بهتر و رسیدگی بهتر به این جمعیت است.

وی گفت: در استان تهران توازن خوبی نداریم، در بعضی شهرهای استان وضع خوب است و در برخی شهرها وضعیت مناسبی نداریم.

وزیر کشور با بیان اینکه بحث تقسیم استان تهران مدتی است، مطرح شده است، گفت: هدف از تقسیمات استان تهران جلوگیری از تمرکززدایی و امکان رسیدگی بهتر به شهرهای کمتر توسعه یافته و اداره بهتر است.

وی اضافه کرد: سیاست دولت در راستای ایجاد عدالت و بهبود رفاه برای شهروندان است و برای بهتر اداره شدن، تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران را در برنامه داریم.

وحیدی جمعیت شهرستان‌های غرب تهران را سه میلیون نفر عنوان کرد و گفت: این جمعیت از میزان جمعیت بسیاری از استان‌های کشور بیشتر است لذا به منظور ابزار اداره، توسعه، توازن و عدالت بهتر استان‌های جدید در غرب و شرق تهران تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تقسیم تهران توسط دولت در دست بررسی است، گفت: برای این امر مصوبه مجلس را لازم دارد که باید توسط مجلس بعدی بررسی و تصویب شود.

وحیدی به انتقال پایتخت نیز اشاره کرد و گفت: این امر ۱۰۰ میلیارد دلار هزینه دارد.

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • کشور نیازمند آرایش مدیریتی متناسب با شرایط اقتصادی است
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • تکمیل پروژه مونوریل قم جزو اهداف مهم دولت سیزدهم است
  • تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی قم
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است