Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت: تولیدکنندگان حوزه صنعت ورزش نیاز به حمایت ندارند بلکه باید از آنها پشتیبانی شود چون همه این تولیدکنندگان شناخته شده و دارای برند معتبر هستند. این قول را می‌دهیم که از تمام ظرفیت وزارت صمت برای پشتیبانی از تولیدکنندگان صنعت ورزش استفاده کنیم.

به گزارش برنا، نشست تخصصی هم‌اندیشی تولیدکنندگان صنایع ورزش با تصمیم‌سازان اقتصاد، صنعت و ورزش کشور امروز با هدف ارائه دستاوردها و چالش‌های پیش روی صنعت ورزش کشور در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمهدی نیازی معاون طرح و برنامه وزارت صمت در این جلسه با استقبال از برگزاری این نشست هم‌اندیشی اظهار داشت: وزارت صمت آمادگی دریافت هرگونه نظر و پیشنهاد از سوی تولیدکنندگان را دارد و از همه ظرفیت وزارت برای برداشتن موانع تولیدکنندگان تلاش خواهیم کرد. این اعلام آمادگی را می‌کنیم که جلساتی را با همه تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران صنعت ورزش داشتیم باشیم و برنامه کوتاه مدت و میان مدت را بتوانیم برای چهار سال آینده ترسیم کنیم.

وی افزود: قطعا ما در وزارت صمت جلسات تخصصی‌تر و جلسات تکمیلی‌تر را با همه دوستان برگزار می‌کنیم تا برنامه عملیاتی ما در چهار سال آینده مشخص شود. تولیدکنندگان حوزه صنعت ورزش نیاز به حمایت ندارند بلکه باید از آنها پشتیبانی شود چون همه این تولیدکنندگان شناخته شده و دارای برند معتبر هستند. این قول را می‌دهیم که از تمام ظرفیت وزارت صمت برای پشتیبانی از تولیدکنندگان صنعت ورزش استفاده کنیم.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت: برای خدمات رسانی بهتر و پشتیبانی از تولیدکنندگان صنعت ورزش نیاز داریم هماهنگی با برخی سازمان های مربوطه از جمله وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت که مربوط به کالای سلامت محور است هماهنگی لازم را داشته باشیم.

نیازی خاطرنشان کرد: برخی موانع بر سر راه تولیدکنندگان جزیی‌تر هستند که به صورت روزمره تولیدکننگان با آنها مواجه می شوند که ما در وزارت صمت همه تلاش را انجام می دهیم که این موارد نیز برطرف شود و اگر احتیاجی به هماهنگی با سایر ارگان‌ها داشته باشد این موضوع را پیگیری می کنیم.

وی افزود: اگر می خواهیم در صنعت ورزش رشد و توسعه داشته باشیم باید مواردی همچون برندینگ، طراحی و آموزش و مهارت را مورد توجه قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت المپیک معاون خدمات رسانی وزارت ورزش و جوانان وزارت بهداشت سلامت رشد و توسعه ظرفیت وزارت وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»