Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس قرارگاه استانی مقابله با کرونا گفت: هرچند نیمی از مردم استان دوز دوم کرونا را تزریق کرده‌اند اما همچنان به دلیل برخی تجمعات مانند مراسم ختم و تجمع در آرامستان‌ها و ملاقات بیماران و عدم رعایت پروتکل‌ها در برخی مناطق شهری باز شاهد آمار بستری و ابتلا در استان هستیم.

رئیس قرارگاه استانی مقابله با کرونا گفت: تغییر وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌های استان نگران کننده است و  باید علاوه بر واکسیناسیون ، رعایت پروتکل‌ها همزمان مد نظر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جهانگیر رستمزاد» در نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار کرد: هم اکنون بر اساس آمار وضعیت دوز اول و دوم واکسیناسیون در استان رشد خوبی داشته و با توجه به افزایش آمار واکسیناسیون نباید وارد پیک ششم کرونا شویم و هم‌اکنون برخی شهرستان‌ها مجدد از رنگ آبی به زرد و نارنجی در حال تغییر هستند که این مسأله باید بررسی شود.

رئیس قرارگاه استانی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه  باید رسانه‌ها و همه دستگاه‌های اجرایی و مدارس نسبت به پوشش کامل واکسیناسیون توجه کنند تا مجدد وارد پیک کرونا نشویم، تصریح کرد: اگر در برخی از مناطق از واکسیناسیون استقبال نمی‌شود، باید به مردم اطلاع‌رسانی شود و آنان در جریان واقعیت قرار بگیرند.

وی با اشاره به راه‌اندازی سردخانه در بیمارستان‌های استان ضمن تقدیر از همراهی آنان خواستار همکاری و هماهنگی مدیر آرامستان ها با بیمارستان برای انتقال اجساد و جلوگیری از تجمعات شد و تاکید کرد: اکنون نیمی از مردم استان دوز دوم کرونا را تزریق کرده‌اند اما همچنان به دلیل برخی تجمعات مانند مراسم ختم و تجمع در آرامستان ها و ملاقات بیماران و عدم رعایت پروتکل‌ها در برخی مناطق شهری باز شاهد آمار بستری و ابتلا در استان هستیم.

وی در خصوص دورکاری زنان دارای فرزند دبستانی و مدت زمان کم دورکاری مادران باردار و زنان شیرده گفت: مکاتباتی با مرکز انجام می گیرد که وضعیت دورکاری این افراد در ستاد ملی مصوب شود تا ما بتوانیم به راحتی آن را اجرا کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام همچنین از مدیران مدارس خواست نسبت به پوشش دهی واکسیناسیون توجه ویژه داشته باشند تا بر اساس تصمیم ملی ستاد مدارس مقطع متوسطه در مدت زمان اعلامی بازگشایی شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام همه باهم علیه کرونا قرارگاه استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین

ایسنا/ایلام اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت وحشی‌گری حکومت ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین تجمع خواهند کرد.

روابط عمومی دانشگاه ایلام اعلام کرد که تجمع و راهپیمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ایلام در محکومیت وحشی‌گری حکومت ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین برگزار خواهد شد.

این تجمع  زمان فردا، یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۴۰۳ ،  ساعت ۱۲ ظهر از جنب بانک تجارت به طرف مسجد الغدیر دانشگاه برگزار خواهد شد.

 سخنران این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «سیدمحمدرضا حسینی‌نیا» مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام خواهد بود.

روابط عمومی دانشگاه ایلام، از اساتید، کارکنان و دانشجویان ارجمند دانشگاه ایلام دعوت کرده تا در این راهپیمایی حضور یافته و ضمن حمایت از آرمان ملت مظلوم فلسطین، انزجار خود را از وحشی‌گری دولت و پلیس ایالات متحده آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان آزادیخواه حامی مظلومان غزه اعلام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • تجمع اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام در محکومیت آمریکا در سرکوب اساتید و دانشجویان حامی فلسطین
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است