Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اکبر میثاقیان در حاشیه تمرین تیم پدیده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آقای مهاجری بسیار زحمت کشید، باید مشکلات بچه‌ها حل شود سوءتفاهم‌هایی بین باشگاه و بازیکنان هست که باید رفع شود ولی مالک باشگاه تمام تلاشش این است که روز به روز شرایط بهتر شود و برای این موضوع هزینه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم پدیده افزود: بنظرم باید کمی خوش‌بین باشیم، فوتبال همین است آمده‌ام تلاشی که آقای مهاجری داشت را ادامه دهم و این تیم مانند ابومسلم است و برای من تفاوتی بین این دو تیم نیست  مطمئنم روزهای خوبی در انتظار تیم استان است.

وی خاطرنشان کرد: روزی که پدیده را به لیگ برتر آوردیم از این تیم رفتیم ولی گفتم روزی دوباره برمی‌گردم که خدا خواست و در این مقطع مجدد به تیم اضافه شدم.

میثاقیان درخصوص گلایه مهاجری از او تصریح کرد: فوتبال اینگونه است وقتی جایی نمی‌توانی کار کنی باید بروی امروز هستم فردا مشخص نیست باشیم یا خیر من قول گرفتم رضایت بچه‌ها جلب شود.

سرمربی تیم پدیده درباره وضعیت کادر فنی تیم خاطرنشان کرد: از کادر فنی خواهش کردم سرتمرین حضور پیدا کنند اما چون کار کردن با آقای مهاجری کمی دچار مشکل هستند، هنوز کادر فنی مشخص نشده است.

وی تاکید کرد: باشگاه گفته ۳۰ درصد مبلغ قرارداد پرداخت می‌شود اگر این اتفاق رخ ندهد اجازه نمی‌دهیم اعتصاب رخ دهد و به زودی پنجره نقل و انتقالات تیم باز خواهد شد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

منبع: فارس

کلیدواژه: اکبر میثاقیان اعتصاب بازیکنان پدیده تمرین تیم پدیده تیم فوتبال پدیده مشکلات مالی پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!

محمد مهاجری با کنایه به پست جدید همسر رئیسی گفت: واقعا کدام استادی بخاطر جذب توسط هیاتی که بانوی اول! عضو آن است، به خود خواهد بالید؟

وی در یادداشتی تلگرامی نوشت: رئیس دانشگاه تهران، همسر آقای رئیسی را به عضویت در هیات جذب اساتید منصوب کرده است.

قصد ندارم این کار را خودشیرینی رئیس دانشگاه بنامم؛ اما واقعا در خیل استادان باسواد و معتبر و متشخص و خوشنام این دانشگاه هیچ فرد شایسته‌ای وجود نداشت که از دانشگاه دیگر آدم آوردند؟

خانم علم‌الهدی کدام ویژگی قابل ذکر را داشته و دارد که چنین حکمی برایش صادر شده؟ و شایسته سالاری در کجای این انتصاب رعایت گردیده است؟

واقعا کدام استادی بخاطر جذب توسط هیاتی که بانوی اول! عضو آن است، به خود خواهد بالید؟

هرچند باید برای شخصیت اساتیدی که توسط هیاتی که مشارالی‌ها عضوش است، نگران باشیم، اما نگرانی بزرگتر برمی‌گردد به اساتیدی که توسط این هیات، ردصلاحیت می‌شوند!

دیگر خبرها

  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • کورواسود میلان اعتصاب کرد: نه پرچم و بنر می‌آوریم، نه تشویقتان می‌کنیم!
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟
  • اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه
  • از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!