Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@04:59:14 GMT

میثاقیان: با عصا هم راه بروم، از شما باهوش ترم!

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۱۵۱۵

میثاقیان: با عصا هم راه بروم، از شما باهوش ترم!

سرمربی جدید شهرخودروی مشهد ابراز امیدواری کرد با حل مشکلات این تیم در آینده اتفاقات خوبی برای نماینده مشهد در لیگ برتر رخ بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان که به تازگی به عنوان سرمربی تیم شهرخودرو انتخاب شده، درباره حضور دوباره اش در فوتبال بیان کرد:خیلی سخت است بگویم چه شد سرمربیگری را قبول کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرجا که شرایط سخت است، ما باید بیاییم و آنجا را درست کنیم. آقای مهاجری و همکارانش برای شهرخودرو خیلی زحمت کشیدند. شرایط واقعا سخت است.


او صحبت هایش را اینطور ادامه داد: مشکلات زیادی وجود دارد. باید مشکلات بازیکنان حل شود. بازیکنان ناراضی هستند. سوءتفاهم هایی میان بازیکنان و باشگاه هست. مالک باشگاه اما از جیب خودش هزینه می‌کند و تلاشش برای این است که شرایط تیم بهتر شود. به نظرم باید کمی خوشبین باشیم. فوتبال همین است. من هم آمدم تا تلاش مهاجری را ادامه بدهم. این تیم مثل ابومسلم است. ما این تیم را دوست داریم و باید تلاش کنیم به راهش ادامه بدهد.


سرمربی جدید شهرخودرو درباره اینکه روزهای خوبی با پدیده داشت و این تیم را به لیگ برتر آورد تاکید کرد: ما پدیده را به لیگ برتر آوردیم اما آن تیم متلاشی شد و همه رفتند. امروز نام این تیم شهرخودرو است . قسمت این بود بیاید و امیدوارم کمک کنم.


میثاقیان درباره گلایه رضا مهاجری در برنامه فوتبال برتر از او گفت: زیاد در این خصوص بحث نمی‌کنم.فوتبال اینگونه نیست. من هم پرسپولیس را 3 بر 2 با دنیزلی بردم اما گفتم دیگر نمی‌آیم. نه استعفا دادم و نه چیز دیگری. رفتم و نیامدم. وقتی جایی نتوانی کار کنی، باید بروی. با این حال مهاجری هم برای این تیم زحمت کشیده و ناراحت است. شاید من امروز باشم و فردا نباشم. فوتبال اینطور نیست.


سرمربی شهرخودرو درباره مشکلات مالی این تیم هم گفت: من از باشگاه قول گرفتم که بازیکنان را راضی کنیم. آقای حمیداوی هم اصرار دارد این کار انجام شود.


او درباره ترک تمرینات توسط دستیاران رضا مهاجری خاطرنشان کرد: من از کادرفنی آقای مهاجری خواهش کردم که بیایند و سر این تیم باشند. گفتم شما جوان هستید. الان هم می‌گویم مشکلی ندارم. به آنها زنگ می‌زنم که بیایند. چون با آقای مهاجری بودند و رودربایستی دارند شاید اینطور فکر می‌کنند که باید بروند اما من از آنها می‌خواهم که برگردند.


میثاقیان درباره اینکه کادرفنی اش مشخص شده یا خیر، گفت: الان من و آقای شکوه مقام حضور داریم و کادرفنی مان مشخص نیست.


وی در پاسخ به این پرسش که شما به بازیکنان قولی برای پرداخت پول داده‌اید، با خنده گفت: شما می‌خواهید از من قول بگیرید؟ با عصا بیایم هم از شما جوان ها باهوش ترم.(با خنده) باشگاه باید پول بدهد. حالا چند روز دیر شد، نباید سریعا ناراحت شویم.


میثاقیان درباره بسته بودن پنجره شهرخودرو و اینکه باید با 13 بازیکن به زمین بروند، افزود: توکل به خدا؛ پنجره مان هم انشاالله باز می‌شود و مشکلی نیست.

 

دسته یک خونه به خونه اکبر میثاقیان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک خونه به خونه اکبر میثاقیان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

کد خبر 6097300

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!