Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل سازمان بیمه سلامت استان کرمانشاه روز چهارشنبه در این مراسم گفت: این ساختمان با چهار هزار و ۲۰۰ متر زیربنا در هفت طبقه و با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.

«امید قادری» افزود: در ساخت این اداره تمام استانداردهای لازم مانند متناسب سازی برای تردد افراد معلول جسمی و افراد بیمار و همچنین سیستم های به روز محیط زیستی و پدافند غیر عامل رعایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او در ادامه اظهار کرد: بیمه سلامت کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت استان نزدیک به یک میلیون ۱۰۰ هزار نفر در قالب پنج صندوق بیمه ای زیرپوشش دارد و  افتخار دارد که خانواده شهدا، وایثارگران،   طلاب و روحانیون، روستاییان  و عشایر، و بخشی از کارکنان اداری و همچنین کسانی زیرپوشش هیچ گونه بیمه ای نیستند که اغلب در حاشیه نشین زندگی می کنند حمایت بیمه ای می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه در ادامه از پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد طرح نسخه نویسی الکترونیکی در استان اشاره کرد و گفت: استان کرمانشاه در این طرح در کشور جزء استان های برتر کشور است.

قادری همچنین از رتبه سومی استان کرمانشاه در اجرای طرح نظام ارجاع؛ پزشک خانواده در سطح کشور خبر داد و افزود: با وجودی که این طرح چند ماه در استان به اجرا در آمده اما پیشرفت خوبی در سطح کشور داشته‌ایم.

وی از شهدای مدافع سلامت استان، کیومرث مظفری مدیرکل اسبق سازمان سلامت استان و همچنین جمعیت هلال احمر کرمانشاه قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم استان قدر دانی کرد.  

به گزارش ایرنا؛  : سازمان بیمه سلامت به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های بیمه گر پایه، پشتیبان نظام سلامت محسوب می‌شود و بیش از ۴۲ میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند. این سازمان خدمات خود را در ۵ صندوق به بیمه شدگان ارائه می‌دهد.

۶۰درصد جمعیت استان زیرپوشش بیمه سلامت است

بیمه سلامت کرمانشاه، یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر یعنی ۶۰ درصد از جمعیت استان را در قالب پنج صندوق بیمه‌ای شامل، «صندوق کارکنان دولت»، «صندوق روستاییان و عشایر»، «صندوق بیمه همگانی رایگان»، «صندوق ایرانیان» و «صندوق سایر اقشار» زیرپوشش دارد.

اکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ تخت در ۱۸ بیمارستان دولتی زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

برچسب‌ها بیمه سلامت افتتاح طرح مراسم افتتاح اعتبارات کرمانشاه بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه سلامت افتتاح طرح مراسم افتتاح بیمه سلامت افتتاح طرح مراسم افتتاح اعتبارات کرمانشاه بهداشت و سلامت استان کرمانشاه بیمه سلامت سلامت استان بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری تاکید کرد: مسئولان و عوامل اجرایی این طرح باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم این منطقه بکار گیرند و بهره برداری از این طرح باید در اولویت قرار گیرد.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تا پایان آبان ماه ۱۴۰۳ این طرح به بهره برداری می‌رسد.
احمدزاده ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی و تکمیل این طرح صنایع مختلف هم از این نعمت برخوردار شوند و این خدمت و آبرسانی به شهر ۲۷ هزار نفری لیکک و حومه باعث شکوفایی و توسعه شهرستان شود.
وی با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان بهمئی و شرایط اقلیمی از مسئولان و دست اندرکاران طرح خواست تا پایان اجرای این طرح به صورت شبانه روزی و بی وقفه تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هم با اشاره به اینکه، با بهره برداری از این طرح آبرسانی، بالغ بر ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب به شهرستان بهمئی انتقال داده می‌شود گفت: این طرح دارای ۲ ایستگاه پمپاژ و ۴ مخزن ذخیره آب است که با توجه به افزایش جمعیت شهرستان بهمئی، از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد.
آرش مصلح با بهره برداری کامل از این طرح بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان از آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار می‌شوند و با توجه به رشد شهرستان نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب برای تامین آب صنایع و خدمات شهرستان در نظر گرفته شد.
علی محمدی فرماندار بهمئی هم در این بازدید با اشاره به اینکه، پیشرفت کاری طرح انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بیش از ۸۰ درصد است گفت: علت تاخیرطولانی طرح، معارضات اجتماعی بوده است ولی با این وجود دولت ظرف یکسال اخیر بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار به این طرح تزریق کرد.

دیگر خبرها

  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶