Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@14:14:00 GMT

قیمت تلویزیون سایز بزرگ / (۱۴۰۰/۸/۵)

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۱۱۵۶۵

قیمت تلویزیون سایز بزرگ / (۱۴۰۰/۸/۵)

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ رصد بازار لوازم خانگی نشان می‌دهد که برای خرید تلویزیون‌های سایز بزرگ حداقل باید ۱۶میلیون تومان هزینه کنید. تلویزیون اولد ال جی مدل OLED65C8GI با صفحه نمایش ۶۵اینچی یکی از گران قیمت‌ترین تلویزیون‌های بازار است که نزدیک به ۸۰میلیون تومان خریدوفرش می‌شود.

اگر به دنبال تلویزیون سایز بزرگ ال جی با قیمت مناسب‌تری هستید مدل OLED55B8GI با قیمت ۳۷میلیون تومان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین می‌توانید تلویزیون‌های سایز بزرگ ۶۵اینچی را با قیمت۲۰الی ۲۵میلیون تومان از میان برندهای سینگل (مدل 6520US 65) و سام الکترونیک مدل  (UA65TU7000TH) پیدا کنید. ام جی اس مدل S86UB9111W نیز با صفحه ۸۶اینچی یکی از بزرگ‌ترین صفحه نمایش‌ها را در میان تلویزیون‌های بازار دارد که با قیمت حدود ۷۰میلیون تومان معامله می‌شود. تلویزیون جی پلاس مدل GTV-75LQ921S با صفحه نمایش  ۷۵اینچی نیز حدود ۴۲میلیون تومان قیمت خورده است.

لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است  تلویزیون‌‎های سایز بزرگ  موجود در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید پربیننده ترین ثبت نام سایپا ( آخرین فرصت ) سهمیه بنزین کارت‌ سوخت می سوزد؟ بنزین یارانه ای قطع شد / احتمال حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت؟ کارت اعتباری یارانه به چه کسانی پرداخت می‌ شود؟ قیمت یخچال فریزر سامسونگ / (۱۴۰۰/۸/۳)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت لوازم خانگی سایز بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت شاهین در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش تابناک به نقل از اقتصاد آنلاین، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ صفر امروز شانزدهم اردیبهشت ۷۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۳۷ هزار کیلومتر ۷۱۰ میلیون تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع شاهین در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار