Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۴۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شده و پنج مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

سیدمحمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز چهارشنبه پنجم آبان ماه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان سیستان و بلوچستان ۴۷ نفر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در این استان پنج مورد فوتی ثبت شده است، افزود: با احتساب تعداد بیماران بستری جدید در این استان در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان به ۱۶۹ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه تعداد کل موارد فوت ناشی از بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان به دو هزار و ۵۸۳ نفر رسیده است، تصریح کرد: برای پیشگیری از انتشار ویروس، در صورت مشاهده علائم اولیه بیماری، جهت تشخیص به موقع بیماری، افراد باید به نزدیک‌ترین مرکز غربالگری سرپایی کرونا در محل سکونت خود مراجعه کنند.

کد خبر 531577

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان کرونا در سیستان و بلوچستان شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان ابتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان افزایش کرونا در سیستان و بلوچستان روند نزولی کرونا در سیستان و بلوچستان کاهش کرونا در سیستان و بلوچستان وضعیت بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان سیستان و بلوچستان ۲۴ ساعت گذشته بیماران بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان