Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در بازدید از محلات کمتر برخوردار و توسعه‌نیافته حاجی پیرلو و اسلام آباد شهر ارومیه، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین اولویت های دولت سیزدهم توجه به مناطق کمتر برخوردار و محروم است که از ظرفیت های استانی و ملی برای این مهم استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به کاهش فاصله بین مناطق برخوردار و کمتر برخوردار استان اضافه کرد: در بازدیدهای امروز که به صورت پایلوت از دو محله شهر ارومیه انجام گرفت، مشکلات محله و شهر مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مقرر شد معاونت عمرانی از هفته آینده دو محله مد نظر را به صورت پایلوت مورد بررسی و اقدامات عمرانی قرار دهد.

معتمدیان افزود: از منابع استانی و ظرفیت نهادهای حمایتی، انقلابی و ملی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در این مناطق استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد شبکه جمع آوری فاضلاب از اولویت‌های مناطق کم برخوردار است، ابراز داشت: همچنین سرانه فضاهای آموزشی و ورزشی، فضاهای سبز و سایر سرانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی برقراری عدالت اجتماعی برای رسیدن به سرانه های استانی را ضروری دانست و اظهار کرد: بایستی زیرساخت‌های این محلات با حرکت‌های جهادی مدیران دستگاه ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تامین منابع مالی تکمیل شود.

برچسب‌ها محمدصادق معتمدیان ارومیه استانداری آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدصادق معتمدیان ارومیه استانداری آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان ارومیه استانداری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۱۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، احمد وحیدی، بعد از ظهر سه شنبه در شورای اداری استان تهران طی سخنانی با بیان اینکه تهران یک پنجم جمعیت کشور را در خود جا داده است، گفت: تقسیمات کشوری یک ابزار برای اداره بهتر و رسیدگی بهتر به این جمعیت است.

وی گفت: در استان تهران توازن خوبی نداریم، در بعضی شهرهای استان وضع خوب است و در برخی شهرها وضعیت مناسبی نداریم.

وزیر کشور با بیان اینکه بحث تقسیم استان تهران مدتی است، مطرح شده است، گفت: هدف از تقسیمات استان تهران جلوگیری از تمرکززدایی و امکان رسیدگی بهتر به شهرهای کمتر توسعه یافته و اداره بهتر است.

وی اضافه کرد: سیاست دولت در راستای ایجاد عدالت و بهبود رفاه برای شهروندان است و برای بهتر اداره شدن، تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران را در برنامه داریم.

وحیدی جمعیت شهرستان‌های غرب تهران را سه میلیون نفر عنوان کرد و گفت: این جمعیت از میزان جمعیت بسیاری از استان‌های کشور بیشتر است لذا به منظور ابزار اداره، توسعه، توازن و عدالت بهتر استان‌های جدید در غرب و شرق تهران تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تقسیم تهران توسط دولت در دست بررسی است، گفت: برای این امر مصوبه مجلس را لازم دارد که باید توسط مجلس بعدی بررسی و تصویب شود.

وحیدی به انتقال پایتخت نیز اشاره کرد و گفت: این امر ۱۰۰ میلیارد دلار هزینه دارد.

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است